ENTREVISTA EN RADIO CABANAS A ARTISTA LAURA ROMERO

17/05/2023 23:44

O pasado martes 16, coincidindo coa celebración do Día das Letras Galegas no colexio, a artista Laura Romero, comezou a pintar as primeiras pinceladas da futura obra Mulleres Galegas Ilustradas do noso centro.

Aproveitando que vai a estar uns días elaborando esta obra, o alumando de 6º de primaria, aproveitou para realizarlle unha entrevista na nosa radio escolar, coas preguntas que todo o alumnado do centro elaborou para ela.

PREME NA IMAXE PARA ESCOITAR A ENTREVISTA

Aquí podedes escoitar o podcast da entrevista a Laura Romero. Que o disfrutedes e aprendades moito sobre ela.

Tamén vos deixamos un enlace a súa páxina web, para que poidades ver as súas marabillosas obras artísticas e o seu percorrido profesional.

Estamos desexando ver o resultado final da obra no noso centro. Tamén o alumando está a facer a súa propia obra pintando un mural da autora. Seguro que queda ben bonito.

Grazas a ANPA e ao Concello de Cabanas pola súa colaboración para que este proxecto chegara ao Eladia Mariño e grazas tamén a Laura por deixarnos un ratiño do seu tempo para facerlle esta entrevista.

ENTREVISTA-LAURA-ROMERO.wma11.77 MB