Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Venres Maio 31, 2024
Luns Xuño 03, 2024
Start: 03/06/2024 15:35

Achegamos os documentos para formalizar a matrícula de novo ingreso, para o vindeiro curso 2024-2025.

Poderán facelo dentro do prazo establecido, do 20 ao 30 de xuño, onde deberán presentar a seguinte documentación no centro escolar.

Para axilizar o traballo e que poidades ir recompilando e cumprimentado toda a documentación, deixamos a continuación un resumo cos documentos a presentar.

Podedes descargarlos premendo no documento en cuestión ou en anexos.

Queremos recordar que todo aquel alumnado que o precise pode inscribirse no Plan de Alerta Escolar.

A continuación podedes ver, picando na imaxe, todo o relativo ao mesmo.

Calquera dúbida, podedes consultarnos no teléfono 981431848 ou no correo do centro ceip.eladia.marino@edu.xunta.gal

Sábado Xuño 08, 2024
Start: 08/06/2024 19:57

O pasado 8 de maio o alumnado de cuarto de educación primaria tivo a inmensa sorte de poder entrevistar ás mestras xubiladas, Laura Salgado (primaria), Isabel Galán (música) e Salomé Súarez (infantil) e ao mestre xubilado Andrés Seijido (educación física).

Foi una xornada estupenda onde puidemos descubrir e saber un pouquiño máis sobre a vida destes profesionais que deixaron una pegada imborrable neste cole tan cheo de vida.

Esperamos vos guste!

PODES ESCOITALO AQUÍ

Martes Xuño 11, 2024
Start: 11/06/2024 21:50

Ola familias!

Despois deste curso os nosos peques teñen máis que merecido celebrar todo o seu esforzo. É por iso que dende a ANPA queremos convidarvos a unha festa de fin de curso na que contaremos con xogos populares, contacontos, merenda e foliada!

Será o próximo mércores día 19 e comezará ás 16:00, é de balde e de seguro que o pasaremos xenial!

Animádevos a compartir este fin de curso no cole, só tedes que anotarvos no correo da ANPA. Aquí vos deixamos o cartaz coa información que fixo unha colaboradora moi especial.

Unha aperta!

Directiva ANPA O Castiñeiro.