Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Week of Maio 29, 2023 »
LunMarMérXovVenSábDom
Start: 30/05/2023 14:20

A  ANPA "O Castiñeiro" ten preparado para un mes de xuño unha morea de actividades.

Podedes velas a continuación.

all day

O alumnado de 3º de Educación Primaria, beneficiario de axudas no curso 2022/2023 está obrigado a devolver todos os libros comprados coa dita axuda, no centro, antes do 21 de xuño.

A non devolución dos libros é causa de exclusión do fondo solidario de libros e da convocatoria de axudas. Ademais, unha vez revisada a información das devolucións a consellería reclamará ás familias o importe da subvención concedida para este curso para todos aqueles casos nos que non conste a devolución dos libros adquiridos con cargo ao vale.

Para evitar agrupacións de persoas no centro educativo propoñemos o seguinte plan para a devolución dos libros de texto:

Na semana do 12 ao  16 de xuño o alumnado irá deixando os libros na aula, onde a titora fará un reconto dos libros devoltos. Logo do reconto, os días 20 e 21 de xuño, desde a dirección do centro poñerémonos en contacto con aquelas familias ás que lles quede algún libro por entregar.

Calquera dúbida, podedes consultar na secretaría do centro.