Concursos

CONCURSO DE DEBUXOS DE NADAL DO ATENEO SANTA CECILIA

O alumno Mario Martínez Amoedo de 2ºB foi un dos tres gañadores, na categoría B, do concurso "Debuxo do Nadal 2012-2013", organizado polo centro cultural "Ateneo Santa Cecilia" de Marín, no que participaron alumnos de diferentes centros educativos da localidade.

II CONCURSO DE FOTOGRAFÍA CEIP CARBALLAL

BASES DO CONCURSO

Participantes:

Toda a comunidade educativa (pais, nais, alumnos/as, profesores/as, PND...).

Tema e características:

A paisaxe do noso contorno, flora e fauna (en especial, aves).

Presentación:

Cada participante poderá presentar ata un máximo de 3 fotos, que poden entregarse en formato dixital (CD ou pendrive). Cada fotografía deberá ter un título en galego.

Plazo de presentación:

As fotografías entregaranse ata o 11 de Maio á profesora Celia.

XVI EDICIÓN DE CONTOS DO ATENEO SANTA CECILÍA

O alumnado do primeiro ciclo participou na XVI edición do concurso de contos do Ateneo Sta Cecilia, acadando uns resultados extraordinarios.

1º premio: "Golfi vai de excursión" de Inés Amoedo Ortega
2º premio: "Cenoria Bar" de Aida Quintairós Soliño
3º premio: "O neno Xoan" de Natalia Pérez del Río
Todas as gañadoras son de 2º curso

A entrega de premios farase o domingo 15 de maio na alameda de Marín ás 13:00 horas.

O profesorado do centro dalle os seus parabéns ás premiadas e anima a todos os demáis a seguir desenvolvendo as súas aptitudes literarias. Todos os contos presentados tiñan unha gran calidade, pero so se premian tres.

SEGUIDE INTENTÁNDOO. VÓS PODEDES SER OS SEGUINTES!!!