NOVAS

DÍA DA PAZ

O Día Escolar da Paz e a Non Violencia foi fundado en 1964 e coñecido tamén por Día Mundial ou Internacional da Non-Violencia e a Paz . Celébrase o día 30 de Xaneiro e é unha iniciativa pioneira, non estatal, non gubernamental, non oficial, independente, ceibe e voluntaria da Educación Non-violenta e Pacificadora , practicada xa nas escolas de todo o mundo e á que están invitados a participar os centros educativos de todos os países. Celébrase con motivo do aniversario da morte de Mahatma Gandhi, o home da “alma grande”, que coa súa loita pacífica e as súas accións de non- violencia, conseguiu que a independencia da India, seu país natal, fixérase realidade.

O Colexio O Carballal, vai celebrar ese día con distintas actividades que poderedes ver na web do cole. No apartado de galería tamén subiranse as fotos desta conmemoración.

Como exemplo citar a canción versionada de "Ai si eu te pego" que van cantar un grupo de alumnos/as. A continuación podedes ver o resultado deste tema musical:

AY YO NO TE PEGO

Recreo en la fila

mi amigo se intentó colar

y llegó la pelea más tonta

tomé coraje intenté la paz.

Jueves en la clase

un niño se puso a protestar

y del carné un punto iba a bajar

tomé coraje intenté la paz.