Publicación Listaxe Definitiva Admisión 2021/22

A Listaxe Definitiva de Alumnado Admitido para o Curso 2021/22 foi publicada. Poderase presentar reclamación ante a Xefatura Territorial, no prazo dun mes.

A consulta consulta polas familias só se poderá realizar de forma:

• Presencial:  Única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar
  • Non Presencial: Única e exclusivamente a través da app admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital da Fábrica Nacional da Moneda e Timbre.

A Lei de Protección de datos prohibe a publicación desta listaxe na web. Todas as solicitudes presentades foron finalmente admitidas.

O período para a formalización de matrícula será desde o 20 ao 30 de xuño.  As familias deberán  formalizar a matrícula nestas datas. Se finalizado o prazo non se tivese formalizado a matrícula, decaerá o dereito a praza obtida.

blog | by Dr. Radut