Proceso Admisión 2021-2022

Calendario:

• Prazas vacantes do centro antes do 1 de marzo.
  • Xornada de Portas abertas. Haberá unha "visita virtual" o día 25 febreiro ás 17.10h. Será necesario solicitar acceso á videoconferencia enviando un correo electrónico ao centro co asunto "xornada de portas abertas virtual".

• Presentación de solicitudes do 1 ao 22 de marzo. Xunto coa fotocopia cotexada do libro de familia ou do DNI do neno/a.

A solicitude será única segundo o modelo Anexo II. Hai 3 vías de presentación:

Documentación Acreditativa

10 días hábiles a partir dos dous días seguintes ao remate do prazo de presentación de solicitudes. Entrega da documentación acreditativa dos criterios do baremo.

Listaxes Provisionais

ANTES DO 26 DE ABRIL  Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos. Poderanse formular reclamacións contra as listaxes no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.

Listaxes Definitivas

ANTES DO 18 DE MAIO. Unha vez resoltas as reclamacións presentadas, publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido (contra esta publicación cabe recurso de alzada perante o Xefe Territorial no prazo dun mes).

20 A 30 DE XUÑO. Formalización da matrícula do alumnado admitido.

Lexislación e información xeral

Horario de oficina durante o proceso: 10:15h a 11:10h. Comunicación preferente vía enderezo electrónico ou telefónica. Solicitar cita para visita presencial.

blog | by Dr. Radut