Normas de entrada e saída ao colexio durante o curso 2022-23

Entradas e Saídas do Alumnado no Curso 2022-2023

EDIFICIO GRECO

Entrada: 9:00h

(As portas abriranse ás 8:55 horas e pecharanse ás 9:05 horas)

Saída: 13:55 (Educación Infantil) e 14:00 (Educación Primaria)

A entrada do alumnado (tanto E.Infantil como E.Primaria) poderá facerse pola cancela grande (portas dos murais) ou pola cancela traseira (entrada pola rúa Dalí).

O alumnado será recollido polo profesorado correspondente.

As familias non accederán ao recinto escolar.

A saída do alumnado (tanto E.Infantil como E.Primaria) farase exclusivamente pola porta principal, sendo entregado polo profesorado correspondente.

O alumnado de 3 anos, durante o período de adaptación, entrará pola porta de entrada principal do colexio no horario establecido, e unha vez rematado o período de adaptación, entrará polas cancelas ao igual que o resto do alumnado.

EDIFICIO SAS

Educación infantil

Entrada: 9:05h

Saída: 13:50h

Co fin de facilitar a entrada do alumnado de Educación infantil ao colexio, pódese facer pola entrada principal de abaixo (preferentemente) ou pola entrada de arriba (rúa das Meigas - aparcadoiro).

No caso de irmáns, a entrada farase pola porta de abaixo e o alumnado de infantil será o que entre no horario do irmán de Ed.Primaria e serán atendidos polo profesorado de garda.

No caso de alumnado que acceda ao centro pola porta superior (aparcadoiro), deberá esperar xunto coa familia (fóra do recinto escolar) a que os seus compañeiros suban para incorporarse á fila.

No período de adaptación de infantil (3 anos), as familias poderán acompañar aos seus fillos e fillas ata a porta da aula tanto nas entradas como nas saídas.

Educación primaria

Entrada: 9:00h

Saída: 14:00h

As entradas e saídas ao colexio do alumnado de Educación Primaria faránse exclusivamente pola cancela de abaixo (porta principal de entrada ao patio).

As portas abriranse ás 8:50 horas

Haberá profesorado na cancela e no patio, responsable do alumnado unha vez que entre no recinto escolar, para organizar a súa incorporación ás filas e posteriormente ás aulas.

As familias non accederán ao recinto escolar.

No momento da saída, o alumnado acompañado do profesorado correspondente será entregado ás familias na porta principal (cancela de abaixo).

Os/as alumnos/as de 5º e 6º de E. Primaria poden sair sós do centro. Para iso deberán traer asinada unha autorización. Este alumnado tamén pode estar autorizado a recoller irmáns pequenos.

Ningún alumno pode sair só do centro sen ditas autorizacións.

No caso de alumnado que teña que esperar a que saian os seus irmáns, será atendido polo profesorado correspondente.

Prégase puntualidade tanto nas entradas como nas saídas do colexio.

« Agosto 2024 »