NOVOS PRAZOS ADMISIÓN ALUMNADO

INSTRUCCIONS SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN

Somentes está permitida a presenza no centro,ata novas instruccións, para a formalización do proceso de admisión de alumnado

Únicamente con CITA PREVIA no teléfono 988783060 ou no correo ceip.couto@edu.xunta.es

Amplíase do 11 ó 18 de Maio o prazo para a admisión do alumnado.

Dende o centro,  daremos cumprimento as recomendacións sanitarias de atención ao público, publicadas no Portal educativo da Xunta de Galicia e que se poden consultar no seguinte enlace:

Recomendacion de atencion ao público en centros educativos

Orde que regula o proceso de admisión:

A presentación de solicitudes a través da aplicación, de maneira telemática, pódese realizar no seguinte enlace:

Para formalizar a solicitude de admisión,presentaráse a seguinte documentación:

1-  Solicitude - Anexo II(A. 14) --> Modelo de solicitude de admisión

2-  Fotocopia do DNI do solicitante e dos membros computables da unidade familiar (só cando estes deneguen a súa consulta)  (A. 16.1)

3-  Certificado de matrícula expedido polo centro no que cursa estudos actualmente. (A. 16.1).

4- Convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, onde conste a custodia do menor, se é o caso.

IPREM --> Criterios para cálculo de IPREM

LETRAS DESEMPATE --> Resolución para determinar as letras de desempate

Criterio complementario establecido polo centro: 1 punto por ter irmáns no CEIP O Couto. Acreditarase presentado orixinal e copia (de todas as páxinas escritas) do libro de familia.

PRAZOS DO PROCEDEMENTO

• Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: antes do 9 de      xuño de 2020.
  • Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.
  • Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño de 2020.
  • Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: do 1 ao 10 xullo de 2020.

!!!!IMPORTANTE!!!!

Para a entrega de documentación no centro de maneira presencial, seguirase o seguinte protocolo:

Horario: de 10:00h ás 13:00

1.- Solicitud de cita previa para acudir ao centro

(Para formalizar o proceso de admision,así como recollida de impresos de solicitude é necesario pedir cita previa)

No teléfono:  988783060

ou na dirección de correo electrónico:  ceip.couto@edu.xunta.es

Cando acudas ao centro:

• Seguir as indicacións sinaladas na entrada do centro.
  • O centro proporcionará dispensadores de gel para hixiene das mans tanto a entrada no centro como a saída.
  • Manter a distancia de seguridade establecida  (mínimo 2 metros)

Para calquera dúbida ou consulta:   teléfono: 988783060

« Outubro 2024 »