INSTRUCIÓNS DE TRANSPORTE ESCOLAR PARA O 2024/25

Hoxe, luns 01 de xullo de 2024 a mediodía, publicouse a Instrución que regula o transporte escolar para o curso 2024/25. Achégase, deseguido, unha ligazón a dita instrución:

Instrución conxunta 1/2024, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional e da Dirección Xeral de Mobilidade da Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes, sobre a xestión do servizo de transporte de escolares

Como novidade salientable a Instrución recolle que os cambios de itinerario ou creación de novas paradas se realizarán mediante a utilidade de petición de paradas implementada para o efecto na aplicación de transporte escolar, polo que non haberá, esta vez, que cubrir o tradicional formulario ANEXO I-SOLICITUDE MODIFICACIÓN ITINERARIO.

A/s familia/s que estiver/en neste caso, póñanse, por favor en contacto co centro educativo mediante correo electrónico ceip.cesuras@edu.xunta.gal, achegando a seguinte información.

• Nome e coordenadas da nova parada.
  • O nome da parada xa existente anterior e distancia en km á nova parada.
  • O nome da parada xa existente posterior e distancia en km á nova parada.
  • Se a nova parada supón desvío ou non na ruta.
  • Xustificacións/Alegacións que fundamenten a dotación/resolución favorable da nova parada a solicitar.

DATA LÍMITE DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE MODIFICACIÓN DE TRANSPORTE, NOVAS PARADAS, ETC. NO CENTRO: VENRES 12/XULLO/2024

INSTRUCIÓNS DE TRANSPORTE ESCOLAR PARA O 2023/24 (ACT. 27/06/2023)

O pasado 29 de maio de 2023 publicouse a Instrución que regula o transporte escolar para o curso 2023/24. Achégase, deseguido, unha ligazón a dita instrución:

Instrución conxunta 1/2023, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades e da Dirección Xeral de Mobilidade da Consellería de Infraestruturas e Mobilidade, sobre a xestión do servizo de transporte de escolares no curso escolar 2023-2024

As seguintes ligazóns son a circular da propia INSTRUCIÓN e o propio Anexo I, do transporte escolar para o curso 2023/24, de cara a posibles solicitudes de familias de modificación de itinerario (novas paradas, etc.).

CIRCULAR transporte escolar para o curso 2023-24

ANEXO I - SOLICITUDE MODIFICACIÓN ITINERARIO 2023-24

DATA LÍMITE DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE MODIFICACIÓN DE TRANSPORTE, NOVAS PARADAS, ETC.: VENRES 07/XULLO/2023