SAMAÍN E MAGOSTO 31/OUT/2023

Este 31/OUT/2023 o alumnado do Bragade celebrou o SAMAÍN e o MAGOSTO.

Entre outras sorpresas -e máis dun susto-, houbo un túnel do terror entre as diversas decoracións.

Posteriormente, o alumnado queimou os seus medos na Fogueira dos medos baixo o conxuro específico "QUEIMAMOS OS MEDOS DE..." e co conxuro final da titora de 1º e 2º Pri., Alexia e acompañada polo xa habitual convidado especial do Hotel Transilvania (Rumanía), o pianista e organista de eventos fúnebres, Dmitri Salachenko.

Posteriormente entregáronse os premios do CONCURSO DE APÓCEMAS MÁXICAS!!!

Parabéns a todo o alumnado participante polas apócemas máxicas, e, en especial a aquel gañador, Vera, Lois, Julia, Xabi, Lino, Dani, Naiara, Xiana, Ían e Laura!!!!

Tras cantar con Dmitri as cancións "Corre, corre, cabaciña" e a canción orixinal do Bragade "O MAGOSTO E O SAMAÍN DE DON EUSTAQUIO" desfrutamos de castañas asadas.

Finalmente, e tras un tempo de recreo extra para xogar e divertirse, o alumnado contou cun menú terrorífico que elixiron previamente nunha enquisa (de entre 4 MENÚS terroríficos) a semana pasada:

MENÚ 3: Entrañas de crocodilo en pan con sangue de bruxa