DÍA DA PAZ (30/01/2023)

O pasado 30 de xaneiro conmemoramos no centro o Día da Internacional da non Violencia e da Paz.

Por un lado, todo o alumnado pegou a palabra Paz nalgún dos idiomas a escoller (castelán, inglés, árabe, ruso, hebreo e xaponés), pegándoo no mural da “Canción da Paz” (de Benny Berman-Amart) que cantamos xunto con outras dúas cancións en inglés que reivindican a Paz: “I´ve got the peace in my fingers” (de Susan Salidor) e “We want peace” (de Lenny Kravitz), acompañados ao piano polo noso Mestre de Música.

Posteriormente, todo o alumnado, e algunhas familias que se animaron e puideron vir, participamos na 19ª edición de “Kilómetros de Solidariedade”, proposta pola ONG “Save the children”, cuxo obxectivo é axudar a nenas e nenos afectados polas guerras. Superamos o reto dos 12 km e recadáronse 231,59 eur!!!

PAZ

PEACE