Skip to Content

Libros de texto

LIbros de texto 2024/25

Fondo de libros e axudas material escolar 2024/25

DESTINATARIAS:

  • Fondo solidario de libros de texto:

Alumnado que vaia cursar 3º ou 4º de Primaria no vindeiro curso 2024/25.

  • Axudas para adquirir libros de texto:

Alumnado que vaia cursar 1º ou 2º de Primaria no vindeiro curso 2024/25.

  • Axudas para adquirir material escolar:

Alumnado que vaia cursar 1º, 2º, 3º, 4º, 5º ou 6º de Primaria no vindeiro curso 2024/25.

PRAZO de presentación de solicitudes:

Dende o 21 de maio ata o 21 de xuño de 2024.

FORMA de presentación:

  • As solicitudes presentaranse prefereiblemente a través da Sede Electrónica da Xunta de Galicia. Iniciando sesión na web Fondolibros con Chave365 ou certificado dixital.
  • Opcionalmente tamén se pode facer de forma presencial no centro* (en horario de 9:35 a 10:30). Deberán presentar a solicitude debidamente cubertos e asinados xunto cunha copia do libro de familia ou equivalente onde figuren todos os membros computables. En caso de separación deberán presentar sentenza xudicial e/ou convenio regulador. Se fose o caso, deberán presentar tamén certificado acreditativo do grao de discapacidade.

*O alumnado que actualmente está en 6º de Primaria terá que presentar a solicitude no IES no que está admitido.

Publicación das LISTAXES PROVISIONAIS e DEFINITIVAS:

  • Listaxe provisional: 25 de xuño de 2024   2 de xullo de 2024
  • Período de reclamacións á listaxe provisional: 26 e 27 de xuño de 2024 3 e 4 de xullo de 2024
  • Listaxe definitiva: 28 de xuño de 2024 5 de xullo de 2024

Na ORDE do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan as axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2024/25 podedes ver a contía das axudas (artigo 2) en función da renda per cápita (artigo 3), que se calcula en base aos membros computables da unidade familiar (artigo 4).

Libros de texto 2023/24

Hoxe, 4 de xullo, está dispoñible en Secretaría a listaxe provisional de admitidas no fondo solidario de libros de texto e nas axudas para adquirir material escolar.

O prazo para posibles reclamacións son os días 5 e 6 de xullo.

O venres 7 de xullo publicarase en Secretaría o listado de definitivo de admitidas no fondo solidario de libros de texto e nas axudas para adquirir material escolar.

Libros de texto 2022/23

As listaxes provisionais do reparto do fondo solidario de libros de texto pódense consultar na secretaría do centro, así como as dos vales para libros e material escolar.

O prazo de reclamacións é ata o mércores 6 de xullo (incluído).

O xoves 7 de xullo será publicada a listaxe definitiva.

Fondo de libros e axudas libros e material escolar 2022/23

DESTINATARIAS:

  • Fondo solidario de libros de texto:

Alumnado que vaia cursar 3º ou 4º de Primaria no vindeiro curso 2022/23.

  • Axudas para adquirir libros de texto:

Alumnado que vaia cursar 1º ou 2º de Primaria no vindeiro curso 2022/23.

  • Axudas para adquirir material escolar:

Alumnado que vaia cursar 1º, 2º, 3º, 4º, 5º ou 6º de Primaria no vindeiro curso 2022/23.

PRAZO de presentación de solicitudes:

Dende o 19 de maio ata o 22 de xuño de 2022.

FORMA de presentación:

  • Na Sede Electrónica da Xunta de Galicia. Iniciando sesión na web Fondolibros con Chave365 ou certificado dixital.
  • Tamén se pode facer presencialmente no centro* (preferiblemente, en horario de 9:35 a 10:30). Deberán presentar a solicitude e o anexo II debidamente cubertos e asinados xunto cunha copia do libro de familia ou equivalente onde figuren todos os membros computables. En caso de separación deberán presentar sentenza xudicial e/ou convenio regulador. Se fose o caso, deberán presentar tamén certificado acreditativo do grao de discapacidade.

*O alumnado que actualmente está en 6º de Primaria terá que presentar a solicitude no IES no que está admitido.

Na ORDE do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2022/23 podedes ver a contía das axudas (artigo 2) en función da renda per cápita (artigo 3), que se calcula en base aos membros computables da unidade familiar (artigo 4).

FONDO SOLIDARIO, LIBROS E MATERIAL

Fondo solidario,  axudas para adquirir libros de etxto e axudas para material 2021-2022

A solicitude de axudas presentarase preferentemente a través da Sede electrónica da Xunta de Galicia ou na secretaría do centro en horario de 9:35 a 11:30.

No caso de presentala presencialmente no centro, deberán achegar copia do libro de familia ou certificado de convivencia.

O alumnado de 6º de Primaria deberá presentar a solicitude no IES no que ten feita reserva de praza para o curso 2021/22.

O prazo de presentación de solicitudes remata o 22 de xuño.

ENLACE Á ORDE NO DIARIO OFICIAL DE GALICIA

ANEXOS A PRESENTAR

LIBROS DE TEXTO CURSO 2020-2021

LIBROS DE TEXTO CURSO 2020-2021

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

ORDE do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21 (código de procedemento ED330B).

 

O prazo de presentación de solicitudes xa está aberto e remata o vindeiro 19 de xuño.

A solicitude será única para tod@s @s fill@s matriculados no centro.

 

A solicitude é a mesma para as tres modalidades (fondo, libros, e material) pero as axudas se reparten desta maneira:

FONDO SOLIDARIO: 3º e 4º de primaria

AXUDAS LIBROS: 1º e 2º de primaria

MATERIAL ESCOLAR: todo o alumnado de primaria, ESO e ed. especial.

Presentación de solicitudes:

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (anexo I) dispoñible na aplicación informática Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal

 

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

Para presentar as solicitudes poderase empregar calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído o sistema de usuario e Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365). 

 O formulario de solicitude (anexo I) tamén estará dispoñible: 

a) No portal educativo, no enderezo http://www.edu.xunta.gal 

b) Nas dependencias das xefaturas territoriais da consellería competente en materia de educación.

c) Na sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal

 

 As persoas interesadas deberán achegar coa solicitude (anexo I) a seguinte documentación:

a) Anexo II (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar).

b) Copia do libro de familia ou documento equivalente, onde figure o alumno e os demais membros computables da unidade familiar.

En caso de separación ou divorcio, deberán achegar ademais a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.

Excepcionalmente, poderase acreditar o número de membros computables utilizando algún dos seguintes medios: 

1º. Certificado ou volante de convivencia. 

2º. Informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia. 

Nos casos especiais, en que a composición da unidade familiar non se axuste ao sinalado no artigo 4.1 desta orde, achegarase un certificado ou volante de convivencia onde deberán figurar o/a alumno/a e todos os familiares que convivan con el/ela, ou un certificado dos servizos sociais do concello que acredite a situación familiar. 

c) Certificado do grao de discapacidade do/da alumno/a ou de calquera membro da familia recoñecido por un órgano que non pertenza á Xunta de Galicia.

d) Documentación xustificativa da situación de violencia de xénero no ámbito familiar, en calquera das formas que enumera o artigo 5 da Lei 11/2007, do 27 de xullo, galega para a prevención e o tratamento integral da violencia de xénero. 

e) Resolución xudicial de incapacitación con patria potestade prorrogada ou rehabilitada.

f) Resolución administrativa ou xudicial acreditativa da situación de acollemento ou do certificado do centro de menores, para o alumnado en situación de tutela ou garda da Xunta de Galicia.

g) Certificado de convivencia, volante de convivencia ou informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia, no caso de que o pai e a nai ou o titor o titores carezan de DNI e NIE.

 

A documentación complementaria (que se xunte coa solicitude) presentarase preferiblemente por vía electrónica. As persoas interesadas responsabilizaranse da veracidade dos documentos que presenten. Excepcionalmente, a Administración poderá requirir a exhibición do documento orixinal para o cotexo da copia electrónica presentada.

Opcionalmente, as persoas interesadas poderán presentar a documentación complementaria presencialmente no centro docente, ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común. Neste caso presentaranse os documentos orixinais e copias.

PARA PRESENTAR A SOLICITUDE PRESENCIALMENTE SERÁ NECESARIO CUMPLIR AS RECOMENDACIÓNS SANITARIAS EN REFERENCIA Á COVID19 

 

Distribuir contido


by Dr. Radut