PROPOSTA DE ACTIVIDADES 23 MARZO

Ola de novo familias,

deixámosvos adxuntas, tal e como acordamos, as propostas de tarefas de hoxe:

- Unha ficha de comprensión lectora de Lingua Castelá.

- Unha ficha de Lingua Galega para repasar os substantivos comúns e propios, e o uso de R e RR.

- Unha ficha de Matemáticas de práctica de problemas con máis dunha operación e exercicios de multiplicacións.

- Unha ficha de Ciencias da Natureza de repaso de seres vivos.

A maiores, deixámosvos tamén unhas propostas de enlaces a webs:

Aquí, un vídeo para que os pequenos se divirtan comendo froita e mantendo as merendas saudables que aprendemos en Ciencias da Natureza, moi importante nestes días.

Aquí, tedes un novo conto sobre a situación que estamos a vivir, pensamos que é realmente interesante.

E aquí, un labirinto matemático moi entretido.

Ademais, como xa saberedes, a partir de hoxe (luns 23 de marzo) comeza “Aprendemos en casa” na canle CLAN TV. En concreto, para as alumnos e alumnos de 3º de Primaria, a distribución  de contidos que van a emitir (de 10.00 a 11.00 horas) é a seguinte:

LUNS: Matemáticas

MARTES: Ciencias Sociais

MÉRCORES: Ed. Artística e Ed. Física

XOVES: Lingua e Idiomas

VENRES: Ciencias da Natureza

E, na canle G2 (da televisión de Galicia), tamén comezarán a emitir series divulgativas de animación de luns a venres como “Era unha vez o home” (11.00 horas) e “Eran unha vez os exploradores” (11.30 horas). Ademais, o programa “Criaturas”, proporcionaralles ás  pequenas e pequenos información do medio natural e dos animais desde diversas perspectivas.

Un saúdo e moitísimo ánimo!

Carmen e Vero.

CASTELÁN 23M.pdf113.23 KB