Matrícula ordinaria 2019-2020

O vindeiro xoves día 20 comeza o prazo ordinario para a matrícula nos centros de Educación Infantil e Primaria. O prazo remata o día 1 de xullo por seren non lectivo o día 30 de xuño. Pregamos non o deixen para o último momento.

Deberase formalizar este trámite para todos os nenos e nenas que teñen reserva de praza (procedentes da EEI de O Viso e EEI de Portocubelo), solicitantes de admisión no noso centro (para 4º de EI, ou novos alumnos procedentes doutros centros distintos da EEI de O Viso e EEI de Portocubelo), ou aqueles que sen ter feito os trámites anteriores desexen realizar a matrícula no CEIP de Carnota.

Será necesario presentar no centro o anexo III-1 debidamente cumprimentado e achegar a seguinte documentación:

• Fotocopia do libro de familia (non é preciso si xa se achegou cando a solicitude de admisión).
  • De ser o caso DNI do neno ou nena (non é preciso si xa se achegou cando a solicitude de admisión).
  • De ser o caso, copia da sentenza de separación ou divorcio.
  • Fotocopia do libro de vacinas.
  • Certificado ou informe médico conforme o alumno ou alumna non ten impedimento para á matrícula (pola pediatra, non ten que ser documento oficial).
  • En caso de non autorizar a toma de imaxes, dúas fotos tipo carné.
  • De ser o caso, informes sobre minusvalía do alumno ou alumna.

Lembren cumprimentar todos os apartados, en especial a opción entre Relixión Católica ou Valores, e se solicitan o servizo de Transporte Escolar.O centro xa non oferta o servizo de comedor escolar.

As solicitudes deberán vir asinadas, sendo obrigatorio a sinatura dos dous proxenitores en caso de separación ou divorcio.

anexoiii_1_infantil_primaria(1).pdf427.8 KB