2º ciclo de EP

Artistas no colexio

O martes día 9 de decembro os nenos e nenas de 3º EP e o mércores día 10 os nenos/as de 4º EP participaron nunha actividade moi interesante que lle foi concedida a moi poucos centros do rural de Galicia.

Visita á planta potabilizadora e depuradora de Carballo

O martes 11 de decembro os alumnos/as de 3º e 4º de Educación Primaria fixemos unha visita á planta potabilizadora e á depuradora de Carballo, onde cnos explicaron o recorrido que fai a auga desde que se recolle a auga cunhas bombas do río Anllóns ata que pode ser enviada aos nosos fogares, tamén vimos o recorrido inverso na planta depuradora, onde se recollen as augas fecais e se tratan para ser devoltas ao río de forma que non danen o medio ambiente, tamén observamos que os residuos que non poden ser tratados son reutilizados para fertilizar ou son enviados a un vertedoiro.
Queriamos agradecer as persoas de Aquagest que nos explicaron todo o proceso e que solventaron as nosas dúbidas con moita claridade e paciencia e por facer moi amena esta visita, moitas grazas a todos/as!!!
Relacionamos esta visita co Proxecto do centro CANTAS PINGAS!! que se desenvolverá ao longo deste curso e que ten relación coa auga, se picas no título do proxecto poderás obter máis información sobre el.
Agora vos deixamos a nova que apareceu na edición de Carballo de La voz de Galicia o mércores 12 de decembro.

A maleta máxica

04/12/2012 11:00
04/12/2012 12:30
Etc/GMT+1

O vindeiro martes 4 de decembro os alumnos/as do 2º ciclo de E.P. disfrutarán dunha actuación de maxia titulada "A maleta máxica" no concello de Coristanco.