PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN DO COVID 19 PARA O CURSO 2020-2021

Estimadas familias:

Mañá comeza un novo curso escolar cheo de novidades e adaptacións. Deixámosvos para que poidades ler o “Plan de adaptación á situación COVID 19 para o curso 2020-2021”. Este plan foi elaborado en base aos protocolos publicados pola Consellería de Educación polo equipo directivo e revisado polo claustro de mestres/as . O Consello Escolar foi informado sobre o mesmo. Tamén engadimos varios dos anexos: Plan de continxencia, Programa de acollida ao curso 20-21 e o Protocolo de limpeza elaborado en colaboración co Concello de Coristanco.

Estes Plans poranse en funcionamento a partir de mañ, pero  estarán en constante revisión e adaptación durante todo o curso e realizaremos as adaptacións que fagan falla en calquera momento.

Rogamos que os leades e que nos fagades chegar as vosas aportacións, dúbidas ou calquera suxestión a través do correo electrónico do cole: ceip.canosa.rus@edu.xunta.es

Tod@s xunt@s poderemos conseguir que este sexa un bo curso!

AdxuntoTamaño
Plan Adaptación á situación COVID 19 para o curso 2020-2021. Versión 2.0..pdf5.02 MB
ANEXO. Protocolo limpeza CEIP Canosa-Rus.pdf624.03 KB
ANEXO. Plan de Continxencia CEIP Canosa-Rus.pdf60.82 KB