Ábrese o prazo para a presentación de solicitudes novas de matrícula dende o 1 ao 20 de marzo de 2017.
Na ORDE do 12 de marzo de 2.013 desenvólvese o procedemento para admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos.
Na Orde do 25 de xaneiro de 2017 pódese ver os novos cambios para o proceso de admisión.
Anexo II. O formulario de solicitude de admisión que deberán presentar entre o 1 e o 20 de marzo do 2017, as familias que soliciten praza por 1ª vez nun centro público, ou que queiran cambiar de centro. Tamén pódese presentar a través do seguinte enlace:
https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/
Lea atentamente as instrucións e non se esqueza de asinalo polo pai, nai ou representantes legais da alumna/o, e no caso de separación ou divorcio por ámbolos dous proxenitores ou titores legais, agás que aquel que formalice a instancia teña atribuída a patria potestada con carácter exclusivo.
Para as diferentes informacións picade nos seguintes enlaces:
Adxunto | Tamaño |
---|---|
Adm. alumnos-as 2017-18. Información ás familias.pdf | 88.58 KB |
Adm. alumnos-as 2017 -18. DATAS.pdf | 92.22 KB |