Skip to Content

Informacións para o final de curso

Devolución dos libros de texto

O alumnado debe devolver antes do 20 de xuño os libros de texto que lles foron entregados a inicios de curso (no caso de 3º e 5º) ou os que foron adquiridos co vale (alumnado de 4º e 6º).  As familias tamén poden doar os libros non adquiridos co vale, que pasarán a formar parte do fondo de material deste colexio. 

 

Fondo solidario de libros de texto 2016-2017 (3º, 4º, 5º e 6º de Primaria) 

Solicitudes: ata o 23 de xuño

Publicación de listaxes provisionais de solicitudes admitidas e excluídas: 5 de xullo

Reclamacións: 6 e 7 de xullo

Publicación de listaxes definitivas de alumnado beneficiario no taboeiro de anuncios: 11 de xullo

Entrega de libros: ao comezar as clases en setembro, por parte da nova titora ou titor. 

 

Vales de libros de texto (1º e 2º de Primaria) e material escolar (toda Primaria) – con impreso de solicitude e data de presentación anterior

A recollida de vales farase os días 13 e 14 de xullo, de 11:00 a 12:00 h. Entregaranse á persoa solicitante ou por medio dunha autorización escrita.

 

Matrícula de novo alumnado para o curso 2016-2017

A matrícula farase do 20 ao 30 de xuño, en horario de 13:40 a 14:30h. Os impresos poden descargarse aquí ou recollerse na conserxería do centro.

      

Recollida de expedientes para o alumnado de 6º

Os expedientes necesarios para matricularse nos institutos e os historiais académicos poderán recollerse o día 30 de xuño, de 13:00 h. a 14:00h.

 

Remate e inicio das clases

As clases rematan o mércores 22 de xuño, e comezarán de novo o luns 12 de setembro.



story | by Dr. Radut