Auxiliar de conversa

Auxiliar de conversa 2020-2021

Neste curso contamos cunha nova auxiliar de conversa de orixe americana, chámase Megan Feragne. A súa función é servir de apoio no programa plurilingüe e nas seccións bilingües de Plástica.

A auxiliar forma parte do programa Fulbright. Estivo connosco dende xaneiro e marchará no mes de xuño.

Velaquí as presentacións que realiza para o alumnado sobre as distintas costumes e tradicións do seu país.

Despedida do noso auxiliar David

Auxiliar de conversa 2019-2020

Neste curso contamos cunha nova auxiliar de conversa de orixe americana, chámase David Swenson. A súa función é servir de apoio no programa plurilingüe e nas seccións bilingües de Plástica.

Este ano, o auxiliar pertence ao programa Fulbright, grazas a iso conseguimos ampliar o seu horario a 18 horas semanais repartidas en 4 días.

Auxiliar de conversa 2018-2019

Neste curso contamos cunha nova auxiliar de conversa de orixe americana, chámase Reiann Liston e ven de California. A súa función é servir de apoio no programa plurilingüe e nas seccións bilingües de Plástica.

Este ano logramos a auxiliar a tempo completo. Acompáñanos durante 12 horas semanais repartidas en 3 días.

Auxiliar de conversa 2017-2018

Este curso escolar temos a sorte de contar con Michelle Knoll, auxiliar de conversa de orixe americana. A súa función é servir de apoio no programa plurilingüe e nas seccións bilingües de Plástica.

A xornada laboral dun auxiliar de conversa é de 12 horas semanais, Michelle está a impartir 6 no noso centro e outras 6 nun centro da cidade.

Este ano foi imposible dispor da totalidade de horas no noso centro pero esperamos conseguilo para o curso seguinte.

Auxiliar de conversa 2016-2017

Este curso escolar temos a sorte de contar con Kimiko Kasama, auxiliar de conversa de orixe americana. A súa función é servir de apoio nas seccións bilingües de Plástica.

A xornada laboral dun auxiliar de conversa é de 12 horas semanais, Kimiko está a impartir 6 no noso centro e outras 6 nun centro da cidade.

O noso obxectivo para o curso seguinte e conseguir a totalidade de horas de dedicación ao CEIP Ben-Cho-Shey.

Velaquí as presentación que fixo ao longo do curso para dar a coñecer as súas costumes ao alumnado.