Admisión para o curso 2023/24

prazoAberto o prazo de presentación de solicitudes de admision para novo alumnado ou procedente doutros centros.

Normativa de aplicación:

- Decreto 13/2022, do 3 de febreiro

- Orde do 21 de outubro de 2022

A solicitude pode facerse de xeito presencial no centro ou a través da sede electrónica.

Na seguinte páxina pódese consultar a información, cubrir a solicitude ou descargar os impresos:

Designed by macrovector / Freepik

Reserva de praza alumnado de 6º curso

O alumnado de 6º de Primaria que o vindeiro curso 2023/24 desexe continuar os seus estudos no IES Chamoso Lamas, debe realizar a reserva de praza no noso centro entre o 16 de xaneiro e o 6 de febreiro (ambos incluídos).

Para iso presentará unha copia do DNI e a seguinte solicitude:

Solicitude en galego

Solicitude en castelán

Tamén poderá solicitar a reserva de xeito telemático a través da aplicación de AdmisionAlumnado, segundo as instrucións.

A reserva terá carácter vinculante e será incompatible coa solicitude noutro centro, salvo renuncia expresa e por escrito presentada no centro antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión (1 de marzo de 2023).

O resto do alumnado de outros cursos que este ano está matriculado no noso centro ten reservada a praza de oficio.

Lexislación que se aplica:

DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

HORARIOS ESPELLO

HORARIO ESPELLO

Publicamos os horarios de 3º, 4º e 5º de Primaria a  seguir en caso de confinamento.

O obxectivo será manter en todo momento o proceso de ensinanza-aprendizaxe de xeito telemático(a través de videoconferencias e da aula virtual) e organizado  no caso de que as clases presenciais fosen suspendidas.

Enlace: HORARIO ESPELLO

BLOG DO CENTRO C.E.I.P BEARIZ

Neste enlace teredes acceso ao blog do centro no que se irán subindo as distintas actividades que van facendo os nenos e nenas ao longo do curso.

PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO DA COVID-19 PARA O CURSO 2020-2021

ULTIMA VERSIÓN PROTOCOLO COVID DA XUNTA DE GALICIA

PROTOCOLO COVID CEIP BEARIZ

Plan Covid

COMEDOR 2020/21

ADAPTACIÓN DAS PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS.

26/05/2020 11:58
Europe/Madrid

Modificación das programacións terceiro trimestre:

Por mor do estado de alerta provocado pola pandemia do COVID-19 adaptáronse as programacións didácticas por requirimento da inspección educativa. Unha vez revisadas e aprobadas queda aquí o enlace a cada unha delas.

Estarán dispoñibles sempre no apartado de secretaria.

INFANTIL:

4º DE INFANTIL:

5º DE INFANTIL:

6º DE INFANTIL:

RELIXIÓN 4º DE INFANTIL

RELIXIÓN 5º DE INFANTIL

RELIXIÓN 6º DE INFANTIL

PRIMARIA:

1º DE PRIMARIA

3º DE PRIMARIA:

4º DE PRIMARIA:

6º DE PRIMARIA:

EDUCACIÓN ARTÍSTICA:

EDUCACIÓN FÍSICA:

RELIXIÓN 3º PRIMARIA:

RELIXIÓN 4º PRIMARIA:

RELIXIÓN 6º PRIMARIA:

INGLÉS PRIMARIA E INFANTIL:

AVISOS

Estimadas familias:

Recomendámosvos que mañá e os vindeiros días mandedes ao colexio aos vosos fillos e fillas ben abrigados, xa que a caldeira da calefacción hoxe non funcionaba porque, parece ser, que foi encendida nas vacacións de Nadal por persoal alleo ao equipo docente cando nos encontrabamos de vacacións; razón pola cal descoñecemos por qué falla e non puidemos tomar as medidas oportunas antes. O técnico encargado de revisala e arranxala xa está avisado e pasará mañá sobre as 11:00h.

Un saúdo e desculpade as molestias.

A Responsable de centro

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2016/2017

De acordo cos prazos establecidos na disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013, iníciase o proceso de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos. Poden atopar os formularios no seguinte anexo: