1º ciclo

Acceso Aulas Virtuais 1º e 2º EP curso 22-23

Acceso AA VV 1º e 2º EP

O alumnado de 1º e 2º de EP levará nestes días unha pequena nota coas credenciais de acceso a aula virtual. As familias podedes ver este vídeo e este documento pdf con toda a información necesaria para acceder por primeira vez á aula virtual.

No vídeo cando se fala de usuario faise referencia a uns números, este ano en lugar de números levan de usuario unha combinación do seu nome por exemplo: blanca.vazquez

Intentade acceder o antes posible para que, no caso de confinamento, teñades o acceso asegurado.

Acceso Aulas Virtuais 1º e 2º EP curso 22-23

Acceso AA VV 1º e 2º EP

Aliméntate ben

Durante este curso vimos de desenvolver un proxecto a través do que promover a alimentación saudable entre o noso alumnado.

TRABALLO SOBRE RECICLAXE E RECOLLIDA DE LIXO DOS ALUMNOS DE 2ºB

As alumnas e alumnos de 2ºB están contribuíndo decididamente a manter o noso centro limpo e a que o noso mundo sexa mellor co seu traballo en prol da recollida de lixo e reciclaxe. Nestas últimas semanas encheron o colexio de carteis sobre o que se debe facer co lixo, nunca se debe tirar no chan aquilo que non queremos...

NORABOA NOVAMENTE POLO VOSO TRABALLO E POR AXUDAR A TER UN MUNDO MELLOR E MÁIS LIMPO.

TRABALLO SOBRE ROSALÍA DE CASTRO DOS ALUMNOS DE 2ºB

Aquí podedes observar o excelente traballo realizado polo alumnado de 2ºB no 180 aniversario do nacemento de Rosalía de Castro, autora senlleira da literatura galega. Aprenderon unha morea de detalles sobre a súa vida e obra que plasmaron neste traballo.

Abaixo podedes abrir o documento que contén o traballo.

Noraboa!

Chegou o outono!

Os nenos e as nenas, de primeiro e segundo, demos a benvida ao outono "ese tempo no que pasas calor coa chaqueta pero frío en manga curta".

María Varela gañadora do concurso "Debuxa o teu almorzo"

A alumna María  Varela, do curso 1ºB, foi a gañadora do concurso "Debuxa o teu almorzo" que organizou a Xunta de Galicia dentro do Plan Xermola. Ela e os seus compañeiros foron recoller o Premio.  Pincha aquí para saber máis. Noraboa!