Actividades Extraescolares

INFORMACIÓN SOBRE AS ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES PARA O CURSO 23-24

Nos seguintes enlaces atoparades as ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES que oferta a ANPA para o presente curso, co horario e a folla de incripción. Como sempre, para ter acceso a ditos documentos facede clic na imaxe ou no apartado de documentos adxuntos.

Un saúdo a ANPA E A DIRECCIÓN DO CENTRO.

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES PARA PRIMARIA PARA OS CENTROS PÚBLICOS DE MOS

Durante o curso 22 - 23  o concello oferta a actividade de inglés  que se levará a cabo dende outubro do 2022 ata Maio do 2023

Cada Centro Educativo ten asinado un día da semana para impartir a actividade, que escolleu a ANPA de cada Centro. Ao noso cetro tócalle OS LUNS AS 16:30.

Dependendo do curso no que estea o alumnado se lle asignará horario, tendo en conta os grupos que se consigan facer en cada centro. A duración das clases será de ´45 min ou 1 hora dependendo do número de grupos que se teña cada centro.

Formqaranse grupos da seguinte maneira:

• 1º - 2º de primaria.
  • 3º - 4º de primaria.
  • 5º - 6º de primaria.

Tratarase de que os grupos sexan reducidos ( máximo 12 alumnos/as por aula) para unha mellor calidade da ensinanza.

As clases se impartirán  por mestres/as Bilingües con gran experiencia e vocación.

o custe das clases será asumido integramente polo Concello. O material didáctico (libro, caderno) será costeado polas familias.

Ao final de curso o alumnado terá a oportunidade de realizar os exames de Trinity Collage London no centro examinador de referencia que Trinity Collage London ten en Mos. O pago da taxa será por conta das familias.

Para inscribirse  atoparedes adxunto a este correo a folla de inscrición.