Luns Abril 24, 2017

LUNS 24 de abril, os alumnos/as de 6º de Educación Primaria visitan o IES As Lagoas para coñecer de primeira man o  funcionamento dun Instituto como preparación para o curso que ven.

Venres Abril 28, 2017
Charla de Primeiros Auxilios impartida na aula do centro por persoal especializado.
Para os alumnos de 6º de EP que participan de forma activa, facendo distintos tipos de prácticas de socorrismo.
Venres Maio 05, 2017

VENRES 5 de maio, alumnos de 5º e 6º de EP. Visita á comisaría da Policía Nacional de Ourense.

Domingo Maio 07, 2017
Start: 07/05/2017 10:45
End: 07/05/2017 18:30

Este ano, a petición da ANPA, fixemos cos alumnos e alumnas do centro un maio con materiais de refugallo para participar nas festas dos maios do concello de Ourense.

Ademais os alumnos de 4º, 5º e 6º fixeron unhas coplas que están a vender estes días para xuntar cartos para a excursión de fin de curso que organiza a ANPA para o alumnado de 6º de primaria.

Se queredes participar da festa dos maios podedes vir ó centro sobre as 10:45 cando os membros da ANPA sairán co maio cara a rúa do Paseo onde tamén poderedes visitalo e cantar as coplas cos alumnos e familias que alí se encontren en horario de 11 a 18 horas aproximadamente.

Os alumnos que voluntariamente colaboran vendendo as coplas a 1€, poderán acudir tamén o domingo para vender as coplas e entregar os cuartos e as coplas sobrantes ós membros da ANPA.

Se algún non pode ir o domingo, pode entregar as coplas a alguén que llas acerque os membros da ANPA no seu nome para que non queden sen vender.

Os que non poidan ir o domingo deberán entregar os cuartos e as coplas o luns ó entrar no cole.

Luns Maio 08, 2017
Start: 08/05/2017 10:15

LUNS 8 de maio, os alumnos/as de 5º de EP visitan a casa do Concello, para coñecer como se desenvolve un Pleno, así como a historia do edificio, as súas dependencias e funcións.