8 DE MARZO: ENTREVISTAS RADIOFÓNICAS Á MULLERES IMPORTANTES DO NOSO COLEXIO

Que mellor data para entrevistar a mulleres importantes que pasaron polo noso colexio ao longo destes 50 anos?

O día da muller traballadora foi a data elixida polo alumnado de cuarto para entrevistar a estas 6 mulleres, bravas, valentes e loitadoras:

TRES MESTRAS: CARMEN ROGEL, ESTHER LOIS E ROSA BLANCO.

Foi unha experiencia inesquecible, na que as emocións desbordáronse, sobre todo por parte das mestras, Carmen e Esther,  xa xubilidas, cando lembraban a súa estadía no noso cole.

A entrevista da profe Rosa foi a máis solicitada porque todo o alumnado de 4ºA, témoslle un cariño especial pois foi a nosa mestra en primeiro e segundo. Ela coidounos e preocupouse sempre por nós, pero especialmente cando tivemos que estar confinados por culpa da COVID 19.

Escoitade con atención estes podcasts.

E TRES EXALUMNAS : MARÍA, LARA E CRIS

María e Lara, fixeron un gran esforzo vindo ao noso cole, pois atópanse estudando as súas carreiras de psicoloxía e fisioterapia respectivamente. Ambas, amosaron a súa ilusión por volver ao que foi o seu cole durante 9 anos da súa infancia.

Cris, xa é para nós unha máis desta gran familia do alumnado de 4ºA, pois se atopa facendo as prácticas de mestra no noso colexio, e, aínda que as fai co alumnado de 1ºA, vén a nosa clase un par de veces a semana.

Escoitade:

Moitísimas grazas por atender á nosa chamada!

Foi un auténtico pracer entrevistarvos!