RECICLA CON ENERXÍA CON PILABOT

O martes día 15 de febreiro o alumnado de 2º A asistiu a unha charla informativa sobre a vida das pilas na sociedade actual dentro da campaña RECICLA CON PILABOT.

O alumnado atopou nesta charla respostas a preguntas tales como: Que é unha pila? Que aparellos usan pilas? Quen inventou a pila?, Como evolucionou ao longo do tempo?, De que materiais está formada unha pila? Cantos tipos de pilas hai? Contaminan as pilas? É moi importante reciclalas?

A charla estivo moi interesante e aportou información  que alumnado demostrou  con moita  emoción e competitividade  na resolución do Kahoot final.

Estamos moi contentos de participar na campaña: RECICLA CON ENERXÍA CON PILABOT. Se premes na imaxe podes ter máis información sobre esta campaña.