PARQUE NACIONAL MARÍTIMO-TERRESTRE DAS ILLAS ATLÁNTICAS

Este mércores 2 de febreiro, recibimos a visita de Suso, que nos estivo contando moitísimas cousas das Illas Atlánticas.

O Corvo Mariño Cristado mostrounos (nunha presentación), por que se chama así o lugar onde vive e contounos en boca de Suso, que é un Parque Nacional, e falounos do único que hai en Galiza formado por:

-Arquipélago de Cortegada

-Arquipélago de Salvora

-Arquipélago de Ons (formado por Ons e Onza) e

-Arquipélago de Cíes.

Aínda que é marítimo-terrestre, a superficie marina

protexida e dun 86% e a terrestre é dun 14%.

Falounos das súas partes e contounos datos interesantes sobre cada unha:

-Praias e dunas

-O mato

-Cantís e

-Os bosques.

Tamén soubemos os peixes que habitan nos FONDOS DE AREA (peixes planos, como a raia, o rodabaio, o lenguado e o rapante); e os que habitan os FONDOS DE ROCHA E ALGAS (onde hai bosques de algas pardas onde se esconden os peixes dos depredadores camuflándose das lubinas, polvos e róbalos, para sobrevivir).

Foi moi interesante saber máis das especies que habitan estas illas!

A continuación Suso propúxolles un xogo de adiviñas ao alumnado, dándolle unha lámina cunha imaxe e unhas pistas, para que situaran a especie autóctona que lles tocou en diferentes hábitats, na praia (píllara, pulgas de area, feo de duna), nos cantís (corvo mariño crispado, herba de namorar, líquenes), na matogueira (lagarto arnal, chasca, toxo), no bosque (choupín, vacaloura), nos fondos de rochas e de alga (mexilóns, percebes, centolas, polbo) e nos fondos de area (choco, ameixa, rodabaio...). Aprendimos unha chea de curiosidades sobre eles.

Ata lles deu un pequeno agasallo aos nenxs.

No seguinte video pódese ver o atento que estivo todo o alumnado, polo interesante que resultou a actividade.

Foi xenial! Grazas.