Ed. Musical

ALBA GARCÍA e REYES LÓPEZ PARTICIPAN EN BAMBOLEO PEQUENOS FENÓMENOS DA TVG

Montaje creado Bloggif

Alba García Crende, a quen todos coñecemos desde sempre e especialmente desde a súa actuación no curso pasado no festival de fin de curso como sorprendente vocalista, é ademais, como boa compañeira, boa amiga e excelente alumna onde as haxa. Pois non sei se sabedes todos vos que ven de participar no programa de talentos da TVG (Televisión de Galicia) BAMBOLEO, Pequenos FENÓMENOS, e clasificouse para a final, finalísima. A comezos da semana gravaron un especial no cole para que a animaramos de cara á final.

Non menos relevante é a participación de Reyes López Rivas, que foi alumna ata o curso pasado no noso centro, excelente persoa, atleta e alumna, participou na ronda eliminatoria de Bamboleo formando un dúo cunha compañeira do grupo "Pandereteiras de Andrade".

Parabéns a todolos colectivos e persoas que contribúen a espallar a cultura galega e a formación musical dos educandos, grande experiencia persoal para Reyes e Alba, merecédelo!.

Poderedelas ver nas rondas clasificatorias e se é o caso, participando na Final do programa Bamboleo "Pequenos Fenómenos" da Televisión de Galicia, este sábado 26 de decembro e o próximo sábado 2 de xaneiro, ámbolos dous dende as 22:00h. ALBA, e REYES CAMPIONAS !!!!

CONCERTO DIDÁCTICO DE CORDA FRETADA

Concerto Didáctico Musica CEIP A. Insua Bermudez Educación Musical

O Martes 1 de febreiro de 2011 o alumnado de 1º a 6º de Primaria do CEIP Antonio Insua Bermúdez de Vilalba tivo o privilexio de asistir a un concerto didáctico de música Barroca interpretada por alumnos e mestres do Conservatorio Municipal de Vilalba, que foi coordinado polo departamento de música do noso cole.

Estes artistas ensinaronnos a escoitar un concerto de xeito intelixente a través das distintas partes e coa participación dos distintos instrumentos. Unhas veces como solistas e outras como un "tutti".

O alumnado tan satisfeito quedou dons sons do violín, da viola, do violonchelo, do contabaixo e das explicacións dadas polo director deste pequeno grupo de cámara que deseguro estará agardando novas actuacións deste tipo.