Campionato Provincial XOGADE Duatlón Escolar XERMADE Sábado 29 abril 2023

Campionato Provincial DUATLÓN ESCOLAR XERMADE

SÁBADO 16:00h do 29 abril 2023 Praza Concello Xermade

(Ata o luns 24 abril para comunicar inscrición)

LUGAR COMPETICIÓN:  na Praza do Concello de Xermade.

LISTADO PERSOAS CLASIFICADAS: Prema na ligazón https://fegatri.org/wp-content/uploads/2023/03/CLAS-FINAL-PROVINCIAL.xlsx

SAÍDA BUS Bus desde o Ambulatorio de Vilalba  ás 14:00( 2:00 pm)

INSCRICIÓNS: ata o luns 24 de marzo través do profe Suso, con tempo para pasalas ao clube de Tríatlon San Ramón. Os deportistas do clube inscribídevos con Martín. No cole despois do luns non se admiten inscricións.Precisamos Nome Apelidos, Data de Nacemento e DNI se o tedes.

Material Necesario:IMPRESCINDIBLE BICI con marchas, se podes conseguir unha de carreiras moito mellor, CASCO, DNI ou documento acreditativo con NOME e FOTO, e GANAS de rematar a carreira..

RECOLLIDA DORSAIS: En Xermade, Polo clube ( Martín) a partires das 14:00h, ata 20´antes de cada proba.

HORARIOS CARREIRA:

CONTROL DE MATERIAL: Será obrigatorio identificarse cun documento oficial con foto na entrada do control os/as deportistas presentaranse na entrada do control de material identificados, levando xa todos os dorsais colocados (corpo/bici/casco) e o casco posto e abrochado. 10min antes da cada proba os xuíces verifican a bicicleta e o casco obrigatorio no aparcamento de bicis       ( verifican estado do debuxo das rodas, os freos, o tapón das manetas e o casco posto, que non se mova).No manillar miran que os tapóns das manetas teñan os extremos pechados, Se están furados, tapalos con corcho. Recoméndase bicicleta de marchas.

SAÍDA: dez minutos antes do comezo da saída, os/as deportistas iranse ordenando por dorsal na cámara de chamadas, mantendo sempre a distancia de seguridade, os oficiais e persoal de organización indicarán cando deben pórse na liña de presaída .

CHEGADA A META: Ao en Ao chegar á liña de meta regcoller o avituallamento e retirrar a bici do aparcamento. Hora de remate das probasáo  rematar entrega trofeos aos 3 primeiros atletas de cada categoría e por equipos (Minimo 3, máx 6)

PREMIOS: individuais  e por Equipos

Información Seguro Deportivo XOGADE:

NotaBoaClasificatoriaXogadeDUATLÓN ESCOLAR-sabado_29_04_23XERMADE.docx2.73 MB
NotaBoaClasificatoriaXogadeDUATLÓN ESCOLAR-sabado_29_04_23XERMADE.pdf861.83 KB