CLASIFICATORIO DUATLÓN ESCOLAR LUGO, SÁBADO, 23 FEBREIRO 2019

CartazDuatlónSan RamónVilalbaCEIPInsuaBermúdezPlanProxectaProxectoDeportivo Centro

Montaje creado Bloggif

Imaxes dos participantes do curso pasado 2017-18 na Proba do Rato en Lugo

Organiza: A.D. FeFeMe Tríatlon do Miño Cidade de Lugo Fluvial Lodeco S.L.U. Federación Galega de Tríatlon Email: fefemetriatlon@yahoo.es

Promove e Patrocina: Secretaría Xeral para o Deporte Xunta de Galicia Patrocina: Concello de Lugo Fundación Deporte Galego Colaboran: Protección Civil Concello de Lugo Policía Local.

Transporte Bus: bus ás 9:15h do Campo da Feira en Vilalba, saída a Lugo ás 9:30h.  A bicicletas viaxan no maleteiro do bus cárganse de 9:15h a 10:00h.

Participantes previstos: 60

Saída, transición e meta: No paseo do Rato, á altura do restaurante Terras do Miño. O Circuíto estará pechado ao tráfico pola Policía Local, desde unha hora antes da 1ª proba ata o remate da derradeira carreira.

Recollida de dorsais: Na carpa de organización desde 45´ antes do comezo de cada proba ata 10´ antes da saída. A partires das 10 pechan o tráfico ata o final da proba.

Data e horario da carreira: Sábado 23 de febreiro de 2019

• Recollida Dorsais: 10:10h ata 10´antes de cada proba. Verificación de material 10´antes de cada proba.
  • Saída categoría benxamín ás 11:00h. Alumnado de 3º e 4º primaria. Distancias Categoría benxamín: 0,5 Km de carreira a pé – 2 Km en bicicleta – 0,250 Km de carreira a pé.
  • Saída categoría alevín ás 11:20h. Alumnado de 5º e 6º. Distancias Categoría alevín: 1 km de carreira a pé – 4 km en bicicleta – 0,5 km de carreira a pé.
  • Saída categoría infantil ás 11:50h. Alumnado de 1º e 2º da ESO. Distancias Infantil: 1.5 km de carreira a pé – 6 km en bicicleta – 0.750 km de carreira a pé.
  • Saída categoría cadete ás 12:30h. Distancias Categoría cadete: 2 km de carreira a pé – 8 km en bicicleta – 1 km de carreira a pé Participantes:
  • Hora de remate das probas ás 13:30 h.

Deportistas mutualizados no Programa Xogade 2019 da Secretaría Xeral para o Deporte, na actividade de Dúatlon Escolar

MATERIAL NECESARIO: Casco, Bicicleta de marchas: rodas en bo estado, freos en bo funcionamento e tapóns dos puños do manillar postos.

INSCRICIÓN: O alumnado do Triatlón S. Roque apuntase nas escolas con Javi e no cole os que non pertenzan ao clube recolle ata o Luns inscricións profe SUSO, e logo pásallas a Javi do Triatlón San Roque. Despois do martes non se pode inscribir a ninguén. Andade lixeiros con tempo.

Premios:Medallas para os tres primeiros clasificados/as de cada categoría e sexo.

ENLACE GOOGLE MAPS RESTAURANTE TERRAS DO MIÑO

ENLACE DA PROBA NA PÁXINA DA FEDERACIÓN