2ª Xornada Clasificatoria Benxamín e Alevín de Atletismo.

XOGADE – 2ª Xornada Clasificatoria Benxamin e Alevin

Disputouse en xornada de mañá do pasado domingo 6 de Abril a 2ª Xornada Clasificatoria de Atletismo en Pista do Programa Xogade para as categorías alevín e benxamín. Dos resultados destas duas xornadas saldrán os clasificados para o vindeiro campeonato provincial de atletismo que se disputará o vindeiro 11 de Maio e na cal tomarán parte as 16 mellores marcas de cada disciplina atlética.

Fotos: @Anton_Gomez Montaje creado Bloggif

En canto os resultados, o gañadores de cada proba foron os seguintes: Nicolás Arias (Escola Atlética Lucense) era o máis rápido nos 60 metros lisos alevín, mentras que Aleix Díaz (Escolas Lourenzá) era o mellor nos 500 metros lisos. Dentro da mesma categoría, Álvaro López (Franciscanos) gañaba a proba dos 1000 metros lisos. Carlos Moral (A Gándara) gañaba os 2.000 metros lisos e Mateo Díaz (Escola Atlética Lucense) facía o mesmo nos 2 km marcha. En canto os concursos, Javier Bustos (Martínez Otero) gañaba a proba de salto de altura e Javier Martínez (Triscos) facía o propio na lonxitude. Manuel Rodríguez (A Gándara) gañaba na proba de lanzamento de peso e Xosé Ramallal (Santa Rita) a de lanzamento de pelota.

Polo que se refiere os benxamín masculino, Marco Sánchez (Maristas) era o mellor na proba de 50 metros lisos e tamén na proba dos 500 metros lisos. Daniel Jato (Franciscanos) gañaba a proba dos 1000 metros lisos e Vicente Castro (Insúa Bermúdez) vencía na proba de 1 km marcha. Joel López (Franciscanos) gañaba a proba de salto de altura, Diego Rodríguez (Lucus) a de lonxitude, Lucas Manzana (A.D. Xove) a de peso e Pablo Reigosa (Maristas) a de lanzamento de pelota.

Xa entre as nenas alevín, Ainara Rodríguez (Escolas Lourenzá) era a máis rápida na proba dos 60 metros lisos, repetindo triunfo a mesma atleta nos 500 metros lisos.María Bouza (Escola Atlética Lucense) gañaba a proba dos 1000 metros lisos e Ana Vallines (Lourenzá) facía o mesmo na proba dos 2000 metros lisos. Marina Peixoto (Escola Atlética Lucense) gañaba a proba de 2 km marcha. Nos concursos, Paula Piñón era a mellor na proba de salto de altura e Melania López (A Gándara) na lonxitude. A mesma Melania gañaba a proba de lanzamento de peso e Lucía Varela (Franciscanos) tamén se impoñía no lanzamento de pelota.

Por último, na categoría benxamín femenino, Marta Sanmartín (Escolas Guitiriz) gañaba a proba dos 50 metros lisos e Ana Ben (Santa Rita) a dos 500 metros lisos. Demenchez Vázquez (Illa Verde) era a gañadora da proba dos 1000 metros lisos e Aurora Romero (Insúa Bermúdez) se impoñía na proba de 1 km marcha. Carmen García (Escolas Lourenzá) era a que máis saltaba na proba de salto de altura e Marta Sanmartín (Escolas Guitiriz) repetía triunfo na proba de salto de lonxitude. Na proba de lanzamento de peso, Sabela Sureda (Franciscanos) gañaba a proba e Natalia Moreda (Martínez Otero) era a máis forte no lanzamento de pelota.

Para ver os resultados da xornada de competición clique aquí.

Clica na ligazón para acceder á galeria de imaxes

RESULTADOS-2ª-Proba-Clasificatoria-Atletismo-en-Pista-Benxamin-e-Alevin.pdf228.11 KB