Proba de Nada-Corre Vilalba 2014

Montaje creado Bloggif

O sábado 8 de febreiro citámonos na piscina da Madalena en Vilalba para disputarmos a competición de Nada Corre uns 50 deportistas do noso Clube Fluvial de Lugo Triatlón. Unha boa parte está integrado por atletas do noso centro. A mañá non acompañaba moito e sobre as 10:30 comezaron as series benxamíns de natación , alumnado de 3º e 4º de primaria sobre a distancia de 50 m. Logo viñeron as series de Alevín , alumnado de 5º e 6º de primaria , que nadaba uns 100 m.

Ao rematar as probas de natación e de cambiarnos nos vestiarios, fomos á pista de Atletismo da Madalena para quentar e disputarmos a proba pedestre, que no caso de benxamíns e alevíns era de 500m para ámbalas dúas categorías.

Nesta proba clasificabanse os catro primeiros deportistas por categoría para disputaren o campionato galego de Nada Corre en próximas datas. O nivel foi moi elevado ao se presentar  na proba equipos de natación que empregaron esta proba para preparar a temporada de natación.

A próxima cita será en Narón o sábado 22 de febreiro, dentro de dúas semanas, aló nos vemos e animamos a todo o que queira probar que se achegue a piscina.

Clicade na ligazón para ver a galería de imaxes.