CAMPIONATO PROVINCIAL DE DUATLÓN (LUGO)

O Sábado 20 de abril de 2013 os atletas do CEIP A. Insua Bermúdez pertencentes as Escolas Deportivas Lugo-Vilalba de Triatlón do Clube Fluvial participarán na PROBA PROVINCIAL DE DUATLÓN en LUGO .

• Alumnado participante: Alumnado AUTORIZADO E ASEGURADO DE 3º,4, 5º e 6º curso.
  • Lugar da proba: Parque do Río Rato, Lugo,
  • Horario do evento:  verificacións e dorsais ás 3:00h e comezo da proba benxamín ás 4:00 da tarde.
  • Transporte de Vilalba: ás 02:05h NA GASOLINEIRA GALP, á entrada de Vilalba desde Rábade.Tratade de estar puntuais. Se vades pola vosa conta á Lugo, chegade antes das 3:00h
  • Volta a casa: Na gasolinera GALP sobre as 7:30 horas da tarde.
  • Material: Importante traer casco e bicicleta de marchas, a bicicleta debe estar en boas condicións, freos e cubertas, en caso de non dispoñer de casco ou bici, o clube pode prestalo sen problema. As bicicletas viaxan no transporte. Para repoñer forzas ao rematar a proba aconséllase levar da casa unha botelliña de auga, un pequeno bocadillo e unha peza de froita, por si acaso, ainda que na proba darán un refrixerio.
  • Entrega de Trofeos: por individual e equipos sobre as 6:45h. Servirá para clasificarse para o Campionato Galego de Duatlón o 17 de maio no Carballiño.

Probas por categorías:

• Benxamíns: (nados 2005 ao 2003[curso 2º,3º e 4º]). Proba: 500m. carreira + 2.000m bici + 250m de carreira.
  • Alevíns: (nados 2002 ao 2001. {curso 5º e 6º}). Proba: 1000m carreira + 4.000m bici + 500 m de carreira.

Teléfonos de contacto:  -Adrián, responsable de Clube triatlón: 682 61 28 96.

Recoméndase que os atletas traian xa da casa, baixo o chándal,roupa de deporte óptima para a carreira: pantalóns curtos ou mallas, camiseta curta. (se vai moito frío uns guantes de la para as mans e unha braga de montaña para a gorxa). Unha vez rematada a proba é necesario levar roupa para cambiarse: camiseta, toalliña, calcetíns e outro calzado secos.