Proba Clasificatoria de Duatlón VIVEIRO 2013

NOTA INFORMATIVA PROBA DUATLÓN (VIVEIRO)

DUATLON VIVEIRO XOGADE 2013 CEIP ANTONIO INSUA BERMUDEZ VILALBA LUGO

O Sábado 9 de Marzo de 2013 o alumnado AUTORIZADO do CEIP A. Insua Bermúdez participará na PROBA CLASIFICATORIA DE DUATLÓN de VIVEIRO (Lugo) .
     Alumnado participante: Alumnado AUTORIZADO E ASEGURADO DE 3º,4, 5º e 6º curso.
     Lugar da proba: Porto de Celeiro , Viveiro (Lugo), comezo da proba ás 4:00 da tarde..
     Saída do Transporte: ás 13:45 NA GASOLINEIRA GALP, á entrada de Vilalba desde Rábade. Tratar de estar 5 minutos antes.
     Volta a casa: Na gasolinera GALP sobre as 7:30 horas da tarde.
     Probas por categorías:

Para repoñer forzas ao rematar a proba aconséllase levar da casa unha botelliña de auga, un pequeno bocadillo e unha peza de froita, por si acaso, ainda que na proba darán un refrixerio.
     Material: Importante traer casco e bicicleta, se pode ser de marchas mellor, a bicicleta debe estar en boas condicións, freos e cubertas…), en caso de non dispoñer de casco ou bici, o clube pode prestalo sen problema. As bicicletas viaxan no transporte.
     Teléfonos de contacto:  -Adrián, responsable de Clube triatlón: 682 61 28 96.

IMPORTANTE CHUVIA E FRIO: Recoméndase que os atletas traian xa da casa, baixo o chándal,roupa de deporte óptima para a carreira: pantalóns curtos ou mallas, camiseta curta. (se vai moito frío uns guantes de la para as mans e unha braga de montaña para a gorxa). Unha vez rematada a proba é necesario levar roupa para cambiarse: camiseta, toalliña, calcetíns e outro calzado secos.

Prema nas imaxes para ver o albúm de fotos do evento deportivo

Nota duatlón Viveiro sábado 9 marzo de 2013.pdf357.08 KB