Descrición da actividade
Título
Xadrez na educación secundaria
Competencias profesionais
Especialista na súa materia - Coñecemento nas áreas, materias e módulos curriculares.
Educador/a guía no proceso de aprendizaxe e desenvolvemento do alumnado - Didácticas específicas, metodoloxías, TAC e Alfin.
Forma de participación
Presencial
Modalidade
Curso
CFR, lugar, temporalización e prazas
Referencia: S1601094
Centro de formación e recursos: CAFI
Temporalización:
10/11/2016
-
24/11/2016
Data límite de inscrición: 09/11/2016
Lugar: Centro Autonómico de Formación e Innovación (CAFI)
Prazas:
15
Horas totais
Destinatarios
- Bacharelato
- Educación secundaria obrigatoria
- Educación secundaria para persoas adultas
- Ensinanzas de libre configuración
- Ensinanzas técnico deportivas
- Nivel III - Educación secundaria
Corpos e especialidades
511 - Catedráticos de ensino secundario
590 - Profesores de ensino secundario
591 - Profesores técnicos de formación profesional
597018 - Mestres. Psicoloxía e pedagoxía
597021 - Mestres. Ciencias sociais, xeografía e historia
597022 - Mestres. Ciencias da natureza
597023 - Mestres. Matemáticas
597024 - Mestres. Lingua castelá e literatura
597025 - Mestres. Lingua estranxeira. Inglés. 1º ciclo da ESO
597026 - Mestres. Lingua estranxeira. Francés. 1º ciclo da ESO
597027 - Mestres. Educación física. 1º ciclo da ESO
597028 - Mestres. Música: 1º ciclo da ESO
597060 - Mestres. Educación especial: Pedagoxía Terapéutica
597061 - Mestres. Educación especial: Audición e Linguaxe
597063 - Mestres. Prazas de PT e ocio nas Escolas Fogar ou CEE
597064 - Mestres. Prazas de EP e ocio nas Escolas Fogar ou CEE
597067 - Mestres. Lingua galega
Temas e subtemas
CFR orixe - Pontevedra
Plan anual - 2016-2017
Criterios de selección
Obxectivos
1.Coñecer as normas básicas polas que se rexe o xadrez e as súas posibilidades didácticas.
2.Desenvolver actividades e xogos encamiñados a iniciar ao alumnado no xadrez.
3.Utilizar recursos doutras disciplinas que favorezan o desenvolvemento competencial do xadrez.
Contidos
1.Coñecemento do vocabulario específico e das normas básicas polas que se rexe o xadrez.
2.Realización de xogos e actividades baseados no xadrez.
3.Catalogación de recursos didácticos para a implementación do xadrez na aula.
4.O xadrez como ferramenta que favorece a socialización, o razoamento lóxico, a análise e a reflexión.
Prerrequisitos
Asesor responsable da actividade
Asesor: Ramberde Sexto, María Dolores Esperanza
Enderezo Electrónico:
cafi.art.dep@edu.xunta.gal
Materiais da actividade
https://www.edu.xunta.gal/centros/cafi/aulavirtual2/enrol/index.php?id=778