Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Para o proceso de seguimento de desenvolvemento e avaliación do Plan Dixital teranse en conta a consecución dos obxectivos previamente establecidos. Deste xeito, levarase a cabo, por un lado, unha avaliación procesual onde se valorará a frecuencia da realización dos obxectivos segundo a temporalización de cada un deles. Terase en conta e valorarase o estado da execución das acción, a análise e valoración dos resultados e de ser o caso, as posibles modificacións das acción e as propostas de mellora. Por outro lado, tamén se fará unha avaliación final ao rematar o curso escolar onde consideraremos o logro de ditos obxectivos e as propostas de mellora.
O obxectivo 01 do Plan Dixital contempla tres accións e unha delas, a que estaba prevista para este trimestre, foi realizada con éxito.
O obxectivo 02 do Plan Dixital ten tres accións a desenvolver pero non se puideron levar a cabo debido a retraso de materiais e formación por parte da consellería.
O obxectivo 01 xa tiña unha acción consolidada. No tocante as outras dúas, dicir que se comerazon a realizar aínda que non na súa totalidade.
O obxectivo 02 comezouse a levar a cabo pero non se puxeron en práctica. Valorarase no terceiro trimestre a posibilidade de facelo.
O obxectivo 01 concluiu levando a cabo as tres accións propostas.
O obxectivo 02 tiña duas accións para desenvolver neste último trimestre pero non se levaron a cabo por falta de formación, tempo e organización do programa de Polos Creativos.
Avaliación
Para o proceso de seguimento de desenvolvemento e avaliación do Plan Dixital teranse en conta a consecución dos obxectivos previamente establecidos. Deste xeito, levarase a cabo, por un lado, unha avaliación procesual onde se valorará a frecuencia da realización dos obxectivos segundo a temporalización de cada un deles. Terase en conta e valorarase o estado da execución das acción, a análise e valoración dos resultados e de ser o caso, as posibles modificacións das acción e as propostas de mellora.
Por outro lado, tamén se fará unha avaliación final ao rematar o curso escolar onde consideraremos o logro de ditos obxectivos e as propostas de mellora.
En xeral, a valoración é positiva.
A maior parte dos obxectivos foron alcanzados con éxito aínda que algunha acción concreta non se levou a cabo da maneira prevista, en concreto a acción de intercambio de material, que soamente se fixo de xeito puntual.
O profesorado implicouse de maneira satisfactoria, aportando e buscando solucións e alternativas. Ademais, dito traballo tamén nos axudou a darnos conta das necesidades compentenciais dixitais existentes e a tentar traballar para melloralas, así como a levar a cabo e poñer en práctica competencias e estratexias dixitais.
Gustaríamos salientar o obxectivo e accións relaciondas con Polos creativos. Neste caso, a Consellería non aportou material específico para a nosa estapa educativa polo que a implantación na aula non se puido facer.
Consideramos necesario modificar e valorar os obxectivos para o vindeiro curso escolar dado que está previsto moitos cambios de profesorado.
Comunicación e difusión
Para levar a cabo a difusión do dito PLAN DIXITAL botaremos man da páxina web do centro para que toda a comunidade educativa teña acceso a el.
Ligazón ao Plan Dixital en Educalidade:
https://www.edu.xunta.gal/educalidade/BuscaPlanAction?codPlan=1&codConvocatoria=132&codCentro=36024938