Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O seguemento trimestral realizouse segundo o planificado e para poder analizar a evolución do plan dixital, fíxose estudando a execución das accións e valorando os indicadores dos obxectivos propostos.
Os obxectivos do PD correspondentes ao 1º trimestre desenvólvense segundo o programado:
- o obxectivo O01PD está en proceso e prazo
- o obxectivo O02PD está pendente da activación por parte de AMTEGA da aplicación Inventario.
- o obxectivo O3PD está en proceso
Realizouse o seguemento trimestral de acordo co planificado e para poder analizar a evolución do plan dixital estudando a execución das accións e valorando os indicadores dos obxectivos propostos.
Analizamos que os obxectivos do PD correspondentes ata o 2ª trimestre , todos desenvolvense segundo o programado :
- O obxectivo O01PD está en proceso e prazo.
- O O02PD está está pendente da activación por parte de AMTEGA da aplicación Inventario.
- O obxectivo O03PD está en proceso.
Todo perfectamente revisado na accións.
Realizouse o seguemento trimestral de acordo co planificado e para poder analizar a evolución do plan dixital estudando a execución das accións e valorando os indicadores dos obxectivos propostos.
Analizamos que os obxectivos do PD correspondentes ata o 3ª trimestre , todos desenvolvense segundo o programado :
O obxectivo O01PD está en Acadado, con algunhas accións pendentes de rematar.
O obxectivo O02PD Acadado. comezouse o inventario pero está pendente da activación por parte de AMTEGA da aplicación Inventario.
O obxectivo O03PD está en conseguido.
Avaliación
Os tres obxectivos programados acadáronse de xeito satisfactorio. Houbo unha boa aceptación das medidas tomadas e xeraron unha maior implicación da comunidade educativa na necesidade de enfocarse cara á dixitalación dos procesos e as dinámicas de aula.
Puxéronse a disposición do profesorado recursos dixitais que melloran e estandarizan os procedementos e facilitan a xestión documental; así como, dan a coñecer as ferramentas institucionais de maior uso no centro. .
A maior dificultade veu debida á situación e cambios que tiveron lugar durante case todo o curso. Isto condiciouno, sobre todo, que a temporalización da consecución dos obxectivos se alargase máis do previsto ou, incluso dera lugar a pequenos cambios nas accións propostas no plan dixital.
Visualizar e desenvolver o PLAN DIXITAL como o documento no que se enmarca a ESTRATEXIA DIXITAL do centro educativo, que se pode enfocar cara á:
1) incorporación da dixitalación nos procesos de ensino-aprendizaxe, en convivencia con todo o tipo de metodoloxías didácticas que se implenten na aula. Esta liña estratéxica debería enforcarse en facilitar as condicións necesarias para garantir unha boa formación do profesorado no uso de todos os dispositivos / plataformas dixitais dispoñibles no centro. Deste xeito, obteríase unha efectiva e clara adaptación ás necesidades dos ciclos formativos impartidos no mesmo.
Outra vía de acción nesta liña estratéxica podería ser crear recursos dixitais de alto valor didáctico para o uso nos procesos de ensino-aprendizaxe.
2) dixitalización, de xeito progresivo, de todos os departamentos, áreas, coordinacións e dinamizacións do centro educativo. Esta liña estratéxica debería ter como prioridades a simplificación e estandarización dos procesos documentais, así como, a transparencia e boa comprensión dos procedementos que se levan a cabo.
Comunicación e difusión
1. Comunicación e difusión do plan
A estratexia ou protocolo para a publicidade e difusión do plan dixital entre toda a comunidade educativa do CIFP Carlos Oroza realizarase utilizando o enlace (URL) xerado unha vez o plan sexa validado pola dirección do centro, e que se compartirá a través de:
- Páxina web do centro
- Aula virtual do centro
- Correo electrónico
- Correos das áreas e dinamizacións do centro.