Plan do centro

Datos do plan

Vixencia

 
 
 

Introdución

Introdución

O plan dixital foi elaborado en base o requirimento lexislativo da Consellería de Educación publicado na Secretaría xeral de Educación e Formación Profesional na Resolución do 3 de setembro de 2021 e seguindo as instrucións desenvoltas nas seguintes LO e disposicións.

  • Art. 111 bis, Art. 121 e Art. 132 da LO 2/2006, de 3 de maio, de Educación
  • Artigo 37.1. do DECRETO 156/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo da educación secundaria obrigatoria na Comunidade Autónoma de Galicia.

    Artigo 35.1 do DECRETO 157/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo do bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia.

  • Resolución do 3 de setembro de 2021, da Secretaría xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o deseño, elaboración e implementación do Plan Dixital nos centros docentes sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2021-2022

Proceso de elaboración (Actualizar)

  1. Curso 2021-2022: Elaboración do Plan dixital (Selfie, DAFO, test de CDD, etc.)
  2. Curso 2022-2023: Posta en práctica do plan dixital do centro cos obxectivos establecidos e formación do profesorado para acadalos.
  3. Curso 2023-2024: Posta en práctica do plan dixital do centro con novos obxectivos.
  4. Curso 2024-2025: Posta en práctica do plan dixital do centro incluindo novos obxectivos e formación do profesorado para acadalos .

Contexto DAFO

Instrumentos de recollida de información previa

A partir do Informe SELFIE, TCDD e outras fontes, o equipo de dinamización do plan dixital xerou unha análise DAFO que permite o coñecemento da realidade do centro no eido dixital e facilita a elaboración das liñas fundamentais do Plan Dixital en termos de obxectivos e accións a desenvolver.

No anexo Selfie_TestCDD_IESPrimeiroDeMarzo.pdf están as fontes empregadas para a análise.

Interno
9 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Debilidade 1.Uso de tecnoloxía dixital na autoavaliación e coevaluación na súa aprendizaxe. 2. Utilización no centro de equipos dixitais propiedade do alumnado Alumnado Non
Debilidade 1. Creación de espazos para compartir recursos educativos dixitais Infraestruturas Non
Debilidade 1. Desenvolvemento da estratexia dixital co profesorado. 2. Avaliación do progreso dos procesos ensinanza-aprendizaxe. 3. Política de protección de datos. 4. Debate sobre o uso das tecnoloxías. 5. Dinámicas para reflexionar sobre recursos dixitais. Organización de centro Non
Debilidade 1. Desenvolvemento de estratexia dixital. 2. Incorporación por parte do profesorado de tecnoloxías dixitais para a avaliación. 3. Uso das tecnoloxías dixitais na avaliación do alumnado e feedbacks sobre a súa aprendizaxe. 4. Tempo empregado no ensino dixital (Ciclos de FP) 5. Innovación tecnolóxica e educativa. 6. Tempo do que dispón o profesorado para renovación dixital e pedagóxica. Persoal docente Non
Fortaleza 1.Uso activo, creativo, inclusivo, colaborativo e interdisciplinario de contornos virtuais e tecnoloxías dixitais. 2.Uso de tecnoloxías dixitais de comunicación. 3.Aprendo o uso seguro de internet. 4.Aprende a utilizar de internet de xeito crítico, responsable e respectuoso. 5.Aprendo a crear contidos dixitais e comunicarse con eles. 6.Traballa con ferramentas de software libre. Alumnado Non
Fortaleza 1. Resolución de incidencias técnicas. 2. Dispositivos para uso do alumnado. 3. Equipamento mercado polo centro. Infraestruturas Non
Fortaleza 1. Uso de tecnoloxías dixitais de comunicación. Oferta Non
Fortaleza 1. Novas modalidades de ensinanza 2. Uso de servizos dixitais educativos corporativos. 3. Creación de grupos de traballo para formación continuada de profesorado Organización de centro Non
Fortaleza 1. Dinámicas para reflexionar sobre o uso da tecnoloxía. 2. Uso de recursos en liña 3. Creación de recursos dixitais. 4. Emprego de tecnoloxía dixital para adaptarse á diversidade. 5. Uso activo e creativo de aulas virtuais. 6. Uso de comunicacións dixitais. 7. Manexo de software libre no centro. 8. Participación en proxectos interdisciplinarios 9.Competente no emprego da tecnoloxía no labor docente. Persoal docente Non
9 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Externo 7 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Resultados da busca
DAFO Descrición Categoria Obxectivos
Ameaza 1. Non recibir o equipamento necesario Administración educativa Non
Ameaza 1.Tempo de existencia da ANPA irregular e inestable ANPA Non
Ameaza 1. Condicións socioeconómicas da contorna 2. Ubicación do centro. 3. Conectividade dixital. Contorna Non
Oportunidade 1. Dotación de equipamento tecnolóxico. Administración educativa Non
Oportunidade 1. Colaboración da ANPA ANPA Non
Oportunidade 1.Tecnoloxía accesible para o alumnado. Contorna Non
Oportunidade 1. Resolución de incidencias técnicas. 2. Desenvolvemento profesional continuado. 3. Oferta de cursos de formación en rede ou presenciais. 4. Existencia de proxectos externos 5. Colaboración con institucións ou persoas alleas ao centro educativo Outras Non
7 elementos atopados, amosando todos os elementos.
Análise

En base a estes datos contémplase un plan de acción de xito que en cada curso escolar o Plan de Acción deberá ter en conta os recursos materiais e humanos no momento de elaboración do Plan Dixital.
Incidirase en obxectivos que supoñan unha mellora relativa do uso que se fai dos recursos dispoñibles, tendo en conta que o catálogo dos mesmos está en constante evolución.

Obxectivos

Datos obxectivo
Listaxe de obxectivos
Código Obxectivo Opcións
O01PD Dixitalizar, actualizar e difundir a documentación do centro
O02PD Coñecer a conexión e configuración básica dos equipos das aulas.
O03PD Empregar ferramentas IA e de autor para deseñar entornos de aprendizaxe baseados en gamificación
O04PD Colaborar con outras entidades para desenvolver a competencia dixital do alumnado

Seguimento

Procedemento

O seguimento está a facerse a través das reunións do equipo do plan dixital e das reunións co mentor ADIX

O obxectivo de aprendizaxe con ferramentas IA en coordinación co CFR de Vigo.

1º Trimestre

Reunión Adix:

  • 03/10/2024

Reunións do grupo de traballo:

  • 02/10/2024 Definición dos obxectivos do plan
  • 17/10/2024 Aprobación do plan dixital

 

2º Trimestre
3º Trimestre

Avaliación

Procedemento para a avaliación
Valoración xeral
Proposta de mellora

Comunicación e difusión

Comunicacion e difusión

O profesorado e calquera que o desexe poderá consultar o plan dixital desde a páxina Educalidade.