Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Farase un seguimento trimestral analizando que obxectivos se acadaron e que accións foron realizadas ou en que porcentaxe de execución están adiantadas. Se xa existen resultados estes estudaranse por se hai que rectificar e mellorar algo no proceso antes de finalizar o curso.
Todos os membros do equipo dixital disporán dunha reunión mensual para organizar o seguemento e a avaliación, e convocarase mínimo unha reunión trimestral para concretar os pasos a seguir.
Os resultados da avaliación procesual serán presentados na CCP, establecendo esta apartado na convocatoria da reunión, que como mínimo, será unha por trimestre.
Explico de forma resumida, o que fomos traballando nas distintas liñas de traballo do noso plan:
Enriquecer os cursos da Aula Virtual/EDIXGAL con actividades interactivas : Nesta liña estase traballando. Ao comezo do curso nótase que a xente preguntaba dúbidas para comezar a facer a súa aula virtual pero a medida que avanzamos no curso a xente xa non pregunta e o que sabe facer o utiliza e as cousas novas só o grupo de profesorado que está formándose.
Empregar os libros de cualificación na AV/EDIXGAL: fixemos unha formación e agora montaron os trimestres restantes.
Participar no programa educativo Polos creativos: Fixemos dúas reunións para perfilar posibles proxectos nos que estamos traballando e ver cómo aproveitar o material que chegará de polos.
Intercambiar experiencias dixitais con centros da contorna.Fixemo o día da Ciencia en Galego e convidamos a todolos centros de primaria para presentar os traballos so noso alumnado, traballos que fixeron desde as distintas materias científicas. Convidamos tamén ao medios de comunicación e sacáronnos no Faro de Vigo.
Na liña de creación de Contidos o pequeno grupo de profesoras de FP seguen formándose e creando material para a súa aula virtual.
En Polos a xente comeza a estar un pouco cansa porque o material non chega.
Abren o préstamos de préstamos de material e decidimos pedir a radio escolar.
Preguntan polo noso interese en formarnos en algunha das liñas de Polos e os participantes do Plan dubidan entre son e vídeo. Finalmente gana Edición de Vídeo.
Na Creación de Contidos non teñen previsto seguir xa que a maioría non son definitivas do centro. Xurde a idea de deixalo material na Aula Virtual do Centro para aquelas persoas interesadas.
En Polos recibimos a formación na liña de Edición de Vídeo e creo un curso co material facilitado e co material que me prpporcionan na formación de coordinadores de Polos para que todo o mundo poida acceder a él.
Este ano dende Igualdade faise unha semaniña enteira falando galego e aquel alumnado participante que entregou as tarefas que pediron vai co resto dos IES de Redondela a un concerto na Alameda.
No terceiro trimestre temos o noso famoso Maratón das Letras Galegas cos centros de primaria de Chapela na que participan todos.
Avaliación
En xeral os obxectivos cumpríronse notablemente na parte de creación de contidos e avaliación en aulas virtuais.
Na parte referente a Polos non se acadaron os obxectivos por falta de material.
Na parte de experiencias da contorna, trabállase nalgunha cousas de forma conxunta pero non temos un espazo lóxico onde intercambiar experiencias.
En xeral teríamos que intentar que participara máis profesorado en proxectos de centro xa que eu creo que moito profesorado animaríase se estiveran máis traballados .
Este ano o profesorado implicouse moito coa radio escolar e comprobou que se poden facer moitas cousas así que o vindeiro curso esperemos poder contar con unha e metela na programación de certas materias e ter a máis profesorado na liña de Polos para intentar traballar máis en equipo.
Comunicación e difusión
Unha vez presentado o Plan Dixital ante o claustro e aprobado polo Consello Escolar, éste publicarase no menú da secretaría da páxina Web do centro https://www.edu.xunta.gal/educalidade/BuscaPlanAction?codPlan=1&codConvocatoria=132&codCentro=36019566. Trátase dun documento que será revisado e actualizado periodicamente para adaptarse ás necesidades da comunidade educativa, polo que calquera actualización do mesmo será tamén publicada na web do centro. Así mesmo comunicarase ás familias calquera modificación mediante a mensaxería de Abalar.
As persoas integrantes do equipo do Plan Dixital xunto co Equipo Directivo serán as encargadas de facer as publicacións dos documentos e da súa difusión a toda a comunidade educativa.