Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
No Plan Dixital do IES Chano Piñeiro recóllense os indicadores que permitan a avaliación anual do Plan Dixital de Centro e das actuacións para levalo a cabo. O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, será o seguinte:
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos, a efectividade das accións deseñadas e as propostas de mellora.
Revisión pormenorizada do Plan Dixital atendendo ás liñas de acción que teñen prazo de execución neste trimestre.
OBX1. Á espera da implantación de Edixgal, se pospón o prazo para o 2º trimestre
OBX2. Creada a aula de audiovisuais ao aveiro da dotación de POLOS CREATIVOS. Á espera da realización do PFPP sobre Polos Creativos, se pospón para o 2º trimestre, para coñercer necesidades de equipamento.
OBX3. Se están a realizar as convocatorias de participación nos PFPP deste curso, se pospón o prazo para o 2º trimestre.
OBX4. Se está en contacto co profesorado que imparte os contidos relacionados coas TIC.
OBX5. O coordinador TIC está a actualizar o software tanto dos equipos existentes como dos novos portátiles Edixgal. Estamos á espera da recepción de portátiles para o profesorado Edixgal, da instalación de Pantallas táctiles nas clases e da recepción de novos portátiles de aula.
OBX6. Aténdese este obxectivo dende o planeamento xeral do PFPP.
OBX7. Se pospón para o 2º Trimestre.
OBX8. Acadado. As familias están a utilizar a canle de comunicación de Abalar Móbil.
OBX9. Se pospón para o 2º Trimestre, pois a finais do mes de outubro aínda no se habilitou o acceso á plataforma de inventariado.
Revisión pormenorizada do Plan Dixital atendendo ás liñas de acción que teñen prazo de execución neste trimestre.
OBX1. Xa se realizou a cesión dos portátiles aos profesores que o solicitaron (entre os que imparten en 1º ESO). Estamos á espera da chegada das pantallas dixitais.
OBX2. Á espera da realización do PFPP sobre Polos Creativos, se pospón para o 3º trimestre, para coñercer necesidades de equipamento.
OBX3. Se segue a realizar o PFPP deste curso, esperar ao 3º trimestre para observar os resultados acadados.
OBX4. Se segue en contacto co profesorado que imparte os contidos relacionados coas TIC.
OBX5. O coordinador TIC está a actualizar o software tanto dos equipos existentes, como dos novos portátiles Edixgal e dos recibidos nas aulas de referencia para conectar coas pantallas dixitais (cando cheguen).
OBX6. Aténdese este obxectivo dende o planeamento xeral do PFPP.
OBX7. Se pospón para o 3º Trimestre.
OBX8. Acadado. As familias están a utilizar a canle de comunicación de Abalar Móbil.
OBX9. Se pospón para o 3º Trimestre, pois a finais do mes de marzo aínda non se habilitou o acceso á plataforma de inventariado.
Revisión pormenorizada do Plan Dixital atendendo ás liñas de acción que teñen prazo de execución neste trimestre.
OBX1. Chegaron ordenadores novos para a aula de Informática e seguimos á espera da chegada das pantallas dixitais.
OBX2. Para a aula de Polos Creativos, ademais do material de audio e vídeo, se levaron tamén o Escáner 3D e as Gafas de realidade virtual.
OBX3. Rematada a PFPP, se realizou a enquisa final para coñecer os resultados acadados.
OBX4. Traballouse en relación co profesorado que impartiu os contidos relacionados coas TIC.
OBX5. Se segue a manter a actulización do Software por parte do Coordinador TIC e, de ser necesario, solicitando axuda á UAC (que realizou a actualización e instalación en rede da aula de informática).
OBX6. Aténdese este obxectivo dende o planeamento xeral do PFPP.
OBX7. Cada departamento se ocupou de crear as rúbricas necesarias.
OBX8. As familias están a utilizar a canle de comunicación de Abalar Móbil.
OBX9. Aínda non se habilitou o acceso á plataforma de inventariado, seguimos a utilizar o inventariado propio do Centro.
Avaliación
Se acadaron os obxectivos esperados, salvo nas seguintes indicacións:
OBX1. Seguimos á espera da chegada das pantallas dixitais (a data prevista de instalación é o mes de agosto). A recepción de novos ordenadores para a aula de informática nos introduce na problemática de adaptar
o espazo ao incremento do número de ordenadores (postos de traballo).
OBX8. Non houberon accións concretas de actualización TIC para as familias.
OBX9. Aínda non se habilitou o acceso á plataforma de inventariado, seguimos a utilizar o inventariado propio do Centro.
Se propoñen as seguintes melloras de cara ao vindeiro curso:
OBX1. Que se realice a instalación das pantallas dixitais (a data prevista de instalación é o mes de agosto). Que se adapte a aula de informática á recepción de novos ordenadores e á necesidade de incrementar o espazo (postos de traballo).
OBX2. Sacarlle o máximo partido á aula de Polos Creativos, realizando tarefas específicas da materia e multidisciplinares.
OBX8. Realización de accións concretas de actualización TIC para as familias (a pesar da desvantaxe de non existir ANPA no noso Centro).
OBX9. Que a Xunta habilite o acceso á plataforma de inventariado.
Comunicación e difusión
PLAN DIXITAL IES CHANO PIÑEIRO
O Plan Dixital do IES Chano Piñeiro estará a disposición de toda a comunidade educativa no propio Centro. Unha vez aprobado, publicitarase por diferentes vías como:
· Páxina web do IES. Chano Piñeiro
· Abalar Mobil