Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Periodicamente facemos reunións co noso asesor ADIX do noso ámbito xeográfico, onde tratamos as novas continxencias que xurden a raíz de aplicar o novo PD do centro, por ser o primeiro ano está vixente (en funcionamento).
Tras a reunión celebrada o 12/01/24 entre o Coordinador Tic do centro e o asesor Adix do mesmo (David Andrade e Jacob Seijas), analizáronse o grao de consecución distintos obxectivos acadando a o seguinte informe (en negriña os obxectivos acadados a estas alturas do curso):
AO1.1: Creación das credenciais para o profesorado.
AO1.2: Xestión da creación dos grupos do alumnado matriculado.
AO1.3: Comprobación funcionamento do aula ao longo do curso.
AO2.1: Verificación do alta dos pais/titores.
AO2.2: Avisos das tarefas a realizar.
AO2.3: Comunicación das notas e recibín das avaliacións trimestrais e finais.
AO2.4: Notificación de faltas de conduta.
AO2.5: Avisos de falta de asistencia.
AO2.6: Notificación de apercibimentos e perdas de dereito de avaliación.
AO3.1: Creación das contas para o profesorado.
AO3.2: Verificación das contas para o profesorado.
AO3.3: Desarrollo de claustros, reunións docentes...
AO3.4: Creación das memorias, actas dos cláustros...
AO4.1: Solicitar a formación ao centro de formación de recursos polo Plan de Formación do Profesorado.
AO5.1: Creación da aula Moodle Espazo profesorado (con unha presentación específica) e matriculación de todo o claustro na mesma
AO5.2: Difusión da ferramenta de referencia que supón Espazo Profesorado e actualización periódica do seu contido (con notificación dos cambios por correo electrónico)
AO6.1: Creación do novo sistema de empréstitos con solicitude vía aula Moodle da Biblioteca e notificacións automáticas por correo electrónico
AO6.2: Matriculación de todo o alumnado na aula Moodle do novo sistema de empréstitos e notificación persoal das credenciais vía enderezo electrónico e mediante carné físico
Como resumo indicar que os obxectivos engadidos neste curso están a cumprirse nun alto grao acadando niveis mais ambiciosos dos que se plantexaron inicialmente (gracias a colaboración desinteresada fora do horario lectivo das coordinacións involucradas nos mesmos)
Tras a reunión celebrada o 12/01/24 entre o Coordinador Tic do centro e o asesor Adix do mesmo (David Andrade e Jacob Seijas), analizáronse o grao de consecución distintos obxectivos. Dende a coordinación sinalase o seguinte:
Con respecto o emprego do aula virtual por parte do profesorado, comezase a traballar na versión do Espazo Profesorado do vindeiro curso (favorecéndose a continuidade da ferramenta actual para facilitar o emprego o claustro actualmente existente). Ademais actualizase no Espazo Profesorado do Moodle o apartado ("Profesorado novo no centro"), incluíndo un apartado con 7 puntos e as súas correspondentes ligazóns os aspectos básicos que actualmente están dixitalizados no IES. Por outra banda mudase o sistema de reservas de aulas TIC (o módulo MRBS nativo do propio Moodle) e dase formación a todo o novo profesorado do IES no emrpego do Espazo profesorado.
Con respecto os empréstitos da Biblioteca superanse os 700 empréstitos o cal permite intuir que se acadarán os 1500 libros emprestados a final de curso se se compara cas métricas existentes do curso 22-23. Observanse que os cambios no método de realizar empréstitos funcionan e que a prohibición do emprego do movil no IES claramente frenou o emprego do sistema por parto do alumnado.
Con respecto o PFPP, informase o profesorado incluído no PFPP de licenzas e dereitos de autor en Moodle e comezanse a realizar as primeiras reunións do mesmo .
Con respecto os obxectivos do curso anterior, comezase a deseñar como se comezará o vindeiro curso de cara a maximizar o emprego do aula virtual por parte do novo profesorado/alumnado
Tras a reunión celebrada o 3/05/24 entre o Coordinador Tic do centro e o asesor Adix do mesmo (David Andrade e Jacob Seijas), analizáronse o grao de consecución distintos obxectivos. Dende a coordinación sinalase o seguinte:
- Con respecto o emprego do aula virtual por parte do profesorado, continuouse afondando na simplificación de diversos aspectos que fan desta ferramenta unha opción moito menos atractiva que outras non coorporativas para a maioría do profesorado. Co obxecto de revertir esta situación levanse a cabo as seguintes accións:
- Modificar o acceso o Moodle simplifcando as súas pantallas de benvida
- Modificanse roles e permisos para reducir o mínimo posible a información dispoñible para persoal non autorizado (usuarios conectados, listas de participantes, rexistros de actividade,etc).
- Creanse novas ferramentas para tarefas burocraticas no espazo profesorado para dotala da máxima utilidade mellorando a súa empregabilidade de cara o vindeiro curso (creanse ferramentas no Espazo profesorado do Moodle para xustificar gastos en actividades complementarias do profesorado, organizar actividades complementarias,etc
- Observase a necesidade da creación dun protocolo de inicio de curso en mataeria de Dixitalización xa que actualmente existen demasiados aspectos a ter en conta de cara a comezar o novo curso sen unha planificación axeitada (actualización das bases de datos dos emprestitos da biblioteca, dos usuarios/as do Moodle, etc). Entendese como desexabler reducir o mínimo as labores de "autoadministración" do Moodle por parte do profesorado como pode ser a creación de novos usuarios/as, cursos, matriculación de alumnado nas clases, etc. Comezase a creación dodebandito protocolo.
- A Biblioteca acadou os 1500 emprestitos a pesar da forte reducción de actividade que supuxo a prohibición do emprego do movil no IES. Habilitaronse equipos na bilbioteca para realizar estas peticións pero realmente non se recuperou o ritmo anterior o citado cambio. Continuarase a traballar para mellorar e ampliar este servizo (ca promoción do mesmo en ciclos e entre o profesorado e a ampliación de funcionalidades do mesmo creadas integramente no IES)
- Realizouse de forma de forma satisfactoria o PFPP do IES tendo as evidencias entregadas un caracter interdisciplinar xa que o equipo estivo composto por profesorado de distintos departamentos (Bioloxía, Galego, Xeografía e historia, Plástica, entre outros). Acadouse o compromiso de habilitar o curso Moodle creado a tal efecto de forma que sexa accesible para o claustro do vindeiro curso 24-25.
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, indicando:
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Comunicación e difusión
Ao principio de curso o director comunicará a través dun claustro e por correo electrónico a difusión do plan dixital.
Accederase a mesma mediante a plataforma EDUCALIDE ou mediante a seguinte ligazón: