Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Ao longo do curso foron establecidas unhas serie de datas periódicas para realizar o seguimento do desenvolvemento do Plan Dixital (PD) así como da consecución dos obxectivos. Nas devanditas datas, o coordinador do PD mantivo reunións co coordinador ADIX e, logo, reunións regulares co equipo de traballo do PD do I.E.S. Auga da Laxe.
Nas indicadas reunións, foron empregados unha serie de indicadores e/ou descriptores coa fin de avaliar a marcha e grao de consecución dos obxectivos marcados no PD. Nesta avaliación procesual os aspectos a valorar incluiron -por exemplo- o nivel de execución das accións, as posibles modificacións das accións, a valoración dos resultados ou as propostas de mellora.
As reunións, en todos os casos, foron varias por trimestre como se relaciona no seguinte apartado.
Foron mantidas reunións co coordinador ADIX nas seguintes datas: 09/10/23; realizado o seguimento do PD: verificar a marcha das accións plantexadas.
Houbo tamén comunicación telefónica e por correo co coordinador ADIX para consultas.
Planificación formación Polos Creativos. Recibida información acerca das novas.
Foron mantidas reunións entre coordinador do PD e o equipo de traballo do PD do IES Auga da Laxe para comunicación puntual da información recibida e informar acerca da marcha do PD.
Reflexión e avaliación do seguimento do PD, dos logros e das dificultades atopadas.
O equipo de traballo do PD do IES Auga da Laxe recibe información do coordinador a través do correo corporativo con información relevante e novas.
Reunións co coordinador ADIX mantidas nas seguintes datas: 22/01/24; Realizado o seguimento do PD: verificar a marcha das accións plantexadas.
Houbo tamén comunicación telefónica e por correo co coordinador ADIX para consultas.
Recibida información acerca das novas (dotación "polos creativos", material dispoñible, chagada de novo equipamento informático/audiovisual...)
Foron mantidas reunións entre coordinador do PD e o equipo de traballo do PD do IES Auga da Laxe para comunicación puntual da información recibida e informar acerca da marcha do PD.
Reunións mantidas co equipo do PD para:
- Inicio e coordinación da formación na liña Polos Creativos
- Reflexión e avaliación do seguimento do PD, dos logros e das dificultades atopadas
O equipo de traballo do PD do IES Auga da Laxe recibe información do coordinador a través do correo corporativo con información relevante e novas.
Foron mantidas reunións entre o coordinador do PD e o equipo de traballo do PD do IES Auga da Laxe para a comunicación puntual da información recibida e informar acerca da marcha do PD.
Temas tratados co equipo do PD (segundo data):
- Seguimento e coordinación da formación na liña Polos Creativos
- Reflexión e avaliación do seguimento do PD, dos logros e das dificultades atopadas
- Valoración xeral do PD en xuño atendendo ao balance entre obxectivios plantexados/acadados
- Discusión sobre propostas de mellora
- Valoración e plantexamento de novos obxectivos para o vindeiro curso
Ademais, realizáronse xuntanzas coa secretaría do IES para avaliar necesidades e costes das accións.
Leváronse a cabo reunións co coordinador ADIX no 3º trimestre para avaliar e analizar a marcha do PD; solución de dúbidas e información de novas.
Houbo tamén comunicación telefónica e por correo co coordinador ADIX para consultas puntuais.
O equipo de traballo do PD do IES Auga da Laxe recibe información periódica do coordinador do PD a través do correo corporativo con información relevante e novas.
Avaliación
A valoración do Plan Dixital 2024 é positiva á hora de facer balance entre obxectivos plantexados/acadados: cinco dos obxectivos consideránse acadados (5/8); un obxectivo está "parcialmente acadado" xa que implica unha continuidade nas accións, e outros dous obxectivos quedan indicados como "pendentes".
Pódese sinalar como "non satisfactoria" a falta de interese do alumnado nun dos obxectivos propostos. Debe terse en conta á hora de plantexar obxectivos como se recolle no apartado "propostas de mellora".
Hai que sinalar como "moi satisfactoria" a participación de parte do alumnado desenvolvendo proxectos dixitais.
Igualmente, a participación do alumnado nas probas de acreditación dixital no MGCD considérase moi satisfactoria.
- Non plantexar obxectivos dependentes da recepción de material, como por exemplo todo o relacionado coa dotación Polos Creativos.
- Novo obxectivo para o futuro PD: manter na AV o espazo creado este curso para a orientación/formación do alumnado de 4º ESO e 2º BACH que pretende acadar a acreditación dixital no MGCD.
- Desenvolver accións relacionadas coa formación do alumnado para facilitarlles o acceso á acreditación dixital no MGCD.
- Potenciar e mellorar a formación do alumnado en relación á seguridade na rede.
- Seguir/aumentar as actuacións de revisión e mellora dos equipos dixitais.
- Plantexar obxectivos "atractivos" si se pretende a implicación do alumnado no desenvolmemento dos mesmos.
Comunicación e difusión
O equipo de traballo para o desenvolvemento do Plan Dixital será, en coordinación co equipo Directivo, o encargado da súa difusión no IES Auga da Laxe.
- Unha vez aprobado polo Equipo Directivo, o Plan Dixital darase a coñecer a todo o claustro.
- En reunión do Consello Escolar do terceiro trimestre darase tamén a coñecer a todos os representantes da comunidade educativa.
- O PD, unha vez aprobado, publicarase na páxina web do centro