Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O equipo de Plan Dixital realizará alo menos unha xuntanza trimestral para seguimento e avaliación das liñas de acción e avaliación das liñas de traballo.
O mentor Adix do centro supervisará dúas veces ao trimestre a evolución do Plan Dixital para o seu seguimento e adaptación.
A persoa coordinadora do Plan Dixital realizará o seguimento do Plan Dixital empregando a ferramenta Educalidade para a súa avaliación e seguimento baixo a supervisión da persoa Directora do centro.
Obxectivo número 1:
Crear un grupo de traballo. Realizado
Obxectivo número 2:
Crear un grupo de traballo. Realizado
Obxectivo número 3:
Crear un grupo de traballo. Realizado
Obxectivo número 1:
Introducir o uso da aula maker e a de informática no horartio semanal dos cursos. Realizado
Iniciarse na utilización da radio de xeito integrado. Realizado.
Obxectivo número 2:
Elaboación por parte da dirección dos criterios para a utilización dos recursos dixitais. Realizado
Obxectivo número 3:
Realización da sondaxe para a elaboración do plan de comunicación do centro. Realizado
Obxectivo número 1:
Realizar a formación adecuada para a implementación dos recursos dixitais do centro, potenciando as fortalezas individuais, dunha maneira realista. Realizado
Obxectivo número 2:
Porvocar o espíritu crítico no alumnado sobre o uso das redes a través de diferentes dinámicas. Realizado
Obxectivo número 3:
Capacitar a toda a comunidade educativa no uso das diferentes aplicacións de comunicación, AbalarMóbil, AbalarPro, Abalar Box. Realizado
Avaliación
O procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos, indicando:
- No contexto da avaliación procesual a frecuencia da realización da avaliación será unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
O estado da avaliación quedará reflectido en cada táboa do plan de acción recollidas cada unha delas no punto 3.
Salientar que o plantexameno do curso pasado era orientar o Plan dixital cara o uso dos recursos que xa existían no centro e dar continuidade ao que se iniciou o ano pasado. Nese sentido os obxectivos si que se cumpliron en liñas xerais. A implicación do claustro foi completa e moi ben acollida. e rematamos o curso utilizando todos os recursos dixitais do centro e integrándoos no horario semanal en diferentes materias.
Existen inconvintes futuros, como é o caso de que non exista unha continuidade do persoal do centro que poida facer práctica esta formación.
Como propostas de mellora, no claustro opinan de seguir afondando no uso intergrado destes recursos e ir ampliando pouco a pouco unha cousa máis cada ano. Mellor pouco e ben que moito e non dar chegado.
Comunicación e difusión
Oído o Claustro e aprobado no Consello Escolar, o Plan Dixital publicarase na páxina web do centro e mediante os medios que se recollan no plan de comunicación do centro para o vindeiro curso 2022-23, co fin de darlle unha difusión entre toda a comunidade educativa.
CEIP PLURILINGÜE NANTES | NANTES (xunta.gal)