Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O seguimento do plan realizarase a través de dous procesos independentes e complementarios.
Por unha banda, unha vez ao trimestre o Equipo de Dinamización do Plan Dixital deberá recoller en sesión plenaria a valoración do grao de consecución das accións e obxectivos, así como o seu impacto e as medidas que deben adoptarse para acadalos.
Por outra banda, na Programación Xeral Anual incluiranse as acción e obxectivos prioritarios e recollerase na Memoria Final do curso a valoración das propostas incluídas e a consecución das mesmas. O Equipo de Dinamización do Plan Dixital recollerá a valoración de todo o profesorado implicado, así como a incidencia no resto da comunidade educativa.
En relación co obxectivo "001PD: Necesidade de desdobrar responsabilidades entre o equipo Tic: Coordinador/a Tic + Coordinador/a E-dixgal + Coordinador/a Polos creativos", na 1ª sesión de coordinación do equipo realizouse formalmente un reparto de competencias para cada integrante, o que supón o logro deste obxectivo. Para constatalo, achégase coma anexo a acta correspondente.
No que respecta ao obxectivo: "002PD: Crear un espazo seguro para o profesorado na Aula Virtual": dadas as actuais indicacións da Consellería de Educación en referencia á Protección de Datos, seguindo a lexislación vixente a este respecto, entendeuse prioritario dende o equipo o emprego de recursos corporativos para o almacenamento, intercambio e xestión dos diversos datos manexados dende o centro. Para facilitar esta xestión, así coma para poder compartilos e coordinalos, e en relación co obxectivo estipulado na memoria do pasado curso, decídese a creación desta aula virtual.Para facilitar a comprensión e manexo por parte de todo o profesorado, decídese:
a. Respectar as “carpetas” empregadas no anterior curso.
b. Facilitar o acceso a todo o profesorado a estas diversas carpetas.
c. Informar do recurso unha vez rematado o proceso de creación da aula virtual.
d. Data límite da posta en funcionamento da aula virtual: o 1º trimestre.
Tamén deste obxectivo achégase un anexo coas capturas da existencia da mesma. Por tanto, consideramos tamén acadado este obxectivo.
En canto ao obxectivo "004PD: Anticipar as necesidades de uso dos recursos dixitais de polos creativos (consumibles, material de almacenamento-fundas, tarxetas SD, periféricos-)", achégase o inventario feito durante este trimestre para poder facer unha demanda de recursos pendentes, o que nos permitirá facer unha demanda de recursos. Por isto, consideramos parcialemnte acadado este obxectivo, dado que faltaría a constatación deses recursos pendentes.
No que respecta ao obxectivo "004PD: Anticipar as necesidades de uso dos recursos dixitais de polos creativos (consumibles, material de almacenamento-fundas, tarxetas SD, periféricos-)", e tras realizar o inventario no primeiro trimestre, no actual trimestre realizamos unha compra dos mesmos para ter unha cantidade suficiente destes. Así e todo, continuamos considerando parcialmente acadado este obxectivo, dado que cremos necesario facer algún instrumento que permita facer un seguimento do uso ou unha recollida das necesidades en canto se detecten. Con respecto a este obxectivo anexase a factura.
En canto ao obxectivo "O05PD: Continuar coa formación tecnolóxico-dixital do profesorado", durante o presente trimestre recibíronse dúas sesións de emprego da Radio. Ademáis, creáronse carpetas na Aula Virtual á que nos referimos no trimestre pasado en referencia ao obxectivo "O02PD", con titoriais, material xa preparados para o emprego e diversos recursos. Coma evidencia enviamos as capturas das diversas carpetas e as actas das sesións de formación. Neste caso, consiedramos o obxectivo parcialmente acadado, dado que, aínda que se realizou a primeira acción, na segunda aínda non se ten clara a incidencia nas situación de aprendizaxe.
O01PDNecesidade de desdobrar responsabilidades entre o equipo Tic: Coordinador/a Tic + Coordinador/a E-dixgal + Coordinador/a Polos creativos. Realizado.
O02PDCrear un espazo seguro para o profesorado na Aula Virtual. Realizado.
O03PDEstablecer criterios comúns para o uso da Aula Virtual por parte do profesorado e do alumnado. Realizado parcialmente, agás a última acción, que será unha proposta de cara ao próximo curso.
O04PDAnticipar as necesidades de uso dos recursos dixitais de polos creativos (consumibles, material de almacenamento-fundas, tarxetas SD, periféricos-). Realizado.
O05PDContinuar coa formación tecnolóxico-dixital do profesorado. Realizado.
Avaliación
De cara á consecución dos obxectivos, estiveron adaptados á realidade do contexto e ás necesidades do centro. Tal vez este ano estaban máis enmarcados na posta en funcionamento e na organización da Aula de Polos Creativos, e na adquisición de coñecementos e competencias por parte do profesorado.
Houbo unha participación activa do profesorado, comprometéndose tanto no coñecemento propio das ferramentas e recursos, coma no intento de infusionarlos na súa práctica diaria.
Mellorar a organización dos medios e dos tempos para fomentar a participación e implicación do alumnado e das familias.
Maior formación do profesorado na aplicación pedagóxica dos recursos e das ferramentas das que se dispón, non limitarse ao ámbito técnico.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital do CEP Neira Vilas estará visible públicamente, sen ter que loguearse, na plataforma Educalidade. No menú da esquerda picar en Plans de Centro e escribir o código do Colegio: 36018631.