Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Realizarase unha avaliación trimestral do desenvolvemento do Plan Dixital, centrándose nos seguintes aspectos:
a) Valoración do estado de execución das accións plantexadas para a consecución de cada obxectivo:
- cumprimento e adecuación da temporalización programada
- grao de realización da acción
- adecuación dos recursos empregados en cada acción
- implicación dos responsables da súa realización.
As accións plantexadas para o 1º trimestre foron realizadas na súa totalidade, de forma axeitada á temporalización inicial, que consideramos foi obxectivamente ben plantexada. Os recursos empregados foron axeitados para a consecución dos obxectivos. A implicación dos responsables da execución das accións no 1º trimestre foi grande, completando o 100% das accións plantexadas.
As accións plantexadas para o 2º trimestre foron realizadas na súa totalidade, agás a introdución de datos da caseta meteorolóxica na web de Meteogalicia. Pero o resto de accións están sendo postas en práctica seguindo a temporalización inicial. Os recursos empregados foron axeitados para a consecución dos obxectivos. A implicación dos responsables da execución das accións no 2º trimestre foi boa.
As accións plantexadas para o 3º trimestre foron realizadas na súa totalidade, agás a introdución de datos da caseta meteorolóxica na web de Meteogalicia. Pero o resto de accións están sendo postas en práctica seguindo a temporalización inicial. Os recursos empregados foron axeitados para a consecución dos obxectivos. A implicación dos responsables da execución das accións no 3º trimestre foi boa.
Avaliación
AVALIACIÓN PROCESUAL
realizarase unha avaliación trimestral do desenvolvemento do Plan Dixital, centrándose nos seguintes aspectos:
a) Valoración do estado de execución das accións plantexadas para a consecución de cada obxectivo:
- cumprimento e adecuación da temporalización programada
- grao de realización da acción
- adecuación dos recursos empregados en cada acción
- implicación dos responsables da súa realización.
b) Análise dos resultados obtidos durante a realización das accións:
- adecuación dos resultados ao logro do obxectivo proposto
- adecuación da temporalización ao logro do obxectivo proposto
- impacto no alumnado/profesorado/familias
c) propostas de mellora:
- detección de necesidades, puntos débiles, fortalezas...
- proposta de modificacións das accións para a mellora da súa adecuación ao logro dos obxectivos
AVALIACIÓN FINAL:
realizarase unha avaliación anual do desenvolvemento do Plan Dixital, a final de curso, centrándose en:
a) Valoración do logro dos obxectivos propostos tomando como referencia o “indicador” de cada obxectivo:
- valoración das modificacións introducidas para a mellora dos resultados
- análise do grao de cumprimento do “valor” de logro de cada obxectivo
b) Propostas de mellora:
- valoración da repercusión do desenvolvemento do Plan Dixital na aula e no centro
- detección de necesidades, puntos débiles, fortalezas...
- plantexamento de continuidade ou modificación de obxectivos (visión a longo prazo).
a) Valoración do logro dos obxectivos propostos tomando como referencia o “indicador” de cada obxectivo:
- valoración das modificacións introducidas para a mellora dos resultados: NON se produciron modificacións substanciais das accións previstas para a consecución dos obxectivos.
- análise do grao de cumprimento do “valor” de logro de cada obxectivo: tras a avaliación trimestral do grao de cumprimento dos obxectivos, reflectido pola consecución dos indicadores de logro de cada acción proposta, podemos valorar que se acadou un grao de cumprimento do plan ALTO.
- valoración da repercusión do desenvolvemento do Plan Dixital na aula e no centro: consideramos que a posta en práctica das accións desenvolvidas neste Plan Dixital reporta unha repercusión ACEPTABLE na mellora da calidade da docencia.
- detección de necesidades, puntos débiles, fortalezas...:
se ben parte do profesorado ten soltura co manexo de determinados recursos en rede e apps informáticas de gran utilidade para a docencia, outros temos que formarnos para o seu uso ou para comprender a súa versatilidade. Como fortaleza podemos sinalar a posibilidade de autoformarnos dentro do centro coa axuda do profesorado máis competente dixitalmente.
- plantexamento de continuidade ou modificación de obxectivos (visión a longo prazo):
cremos importante poder sacar maior partido ás Pantallas Interactivas recibidas, polo que sería conveniente recibir nova formación ou fomentar as prácticas de experiencias con este recurso entre o profesorado. Igualmente, precisamos volcar o resto de fondos bibliográficos á plataforma KOHA o antes posible para non ter os fondos repartidos entre esta plataforma e o MEIGA.
Comunicación e difusión
O Plan Dixital, tras ser informado ao Claustro e aprobado en Consello Escolar, será difundido entre a comunidade educativa polas seguintes vías:
- Web do centro: no apartado “Documentos de Centro” será colgada a versión en pdf do presente documento.
- AbalarMóbil: as familias e o profesorado serán informados favorecendolles o enlace á publicación do documento.