Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Cada unha das accións propostas neste plan ten uns indicadores específicos que
axudarán a determinar se o obxectivo proposto foi alcanzado e se é necesario realizar
variacións no formulario destas accións durante o curso para que as propostas se materialicen.
Con respecto ao Obxectivo nº 1. Está organizado un seminario de formación no centro sobre resolución de conflictos tics e manexo básico de Libreoffice. Aínda non hai data de realización. Previsiblemente no segundo trimestre.
Con respecto ao Obxectivo nº 2. Recolleuse no NOF de centro a obriga, de usar o correo oficial e o abalarmóbil para as comunicacións entre familia-escola. Os correos oficiais están a disposición das familias na páxina web do centro.
Con respecto ao Obxectivo nº 3. Implantaronse 3 aulas Edixgal nas aulas de quinto de primaria, en setembro chegaron os equipos do alumnado e en decembro o dos mestres. Tamén chegaron os carros de carga, pero non fan a súa función xa que está pendiente unha adpatación que ten que facer a empresa HP.Todos os mestres que imparten na etapa fixeron a formación.
Con respecto ao Obxectivo nº 4. Todos os cursos de terceiro, cuarto e sexto teñen asignada unha hora semanal na aula de informática, e están facendo un mínimo de unha tarefa por semana na aula virtual.
Con respecto ao Obxectivo nº 1. Realizouse a formación de centro. Queda pendente a realización de titoriais, para formar ao resto do personal para a solución de avarías máis comúns.
Con respecto ao Obxectivo nº 2. Todo o persoal docente está suscrito ao abalar e o correo corporativo está a disposiución das familias. Hai que seguir fomentando o seu uso coa comunidade educativa, xa que de momento usao moi poucas familias.
Con respecto ao Obxectivo nº 3. Implantaronse 3 aulas Edixgal nas aulas de quinto de primaria. En decembro chegaron os equipos dos mestres. Durante o segundo trimestre chegaron 53 equipos de alumnos para os nenos/as que serán de 5º de primaria no curso 23-24. Os carros seguen sen cargar.
Con respecto ao Obxectivo nº 4. Todos os cursos de terceiro, cuarto e sexto teñen asignada unha hora semanal na aula de informática, e están facendo un mínimo de unha tarefa por semana na aula virtual.
Con respecto ao Obxectivo nº 1. Rematouse a formación e realizouse a memoria correspondente.
Con respecto ao Obxectivo nº 2. Todo o persoal docente está suscrito ao abalar e o correo corporativo está a disposiución das familias. Hai que seguir fomentando o seu uso coa comunidade educativa, xa que de momento usao moi poucas familias.
Con respecto ao Obxectivo nº 3. Implantaronse 3 aulas Edixgal nas aulas de quinto de primaria. En decembro chegaron os equipos dos mestres. Durante o segundo trimestre chegaron 53 equipos de alumnos para os nenos/as que serán de 5º de primaria no curso 23-24. Os adaptadores para os carros de carga xa están instalados.
Con respecto ao Obxectivo nº 4. Todos os cursos de terceiro, cuarto e sexto teñen asignada unha hora semanal na aula de informática, e están facendo un mínimo de unha tarefa por semana na aula virtual.
Avaliación
Cada unha das accións propostas neste plan ten uns indicadores específicos que
axudarán a determinar se o obxectivo proposto foi alcanzado e se é necesario realizar
variacións no formulario destas accións durante o curso para que as propostas se materialicen.
Coa análise destes indicadores, elaborarase un informe avaliativo final no que se recollerán os resultados, os aspectos negativos, os positivos e as propostas de mellora para cursos posteriores.
En xeral os catro obxectivos propostos alcanzáronse.
A finais do curso 22-23, instaláronse nas aulas de infantil e en 1º e 2º novos paneis dixitais, queda pendente a instalación no resto de aulas do centro. Sería convinte facer formación para o uso dos mesmos.
Para o curso 23-24 estamos interesados en pedir o programa "Polos Creativos".
Comunicación e difusión
O PD está publicado na páxina web do centro (https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipmestreramiro/) , na sección Secretaria/Documentos de centro. Pódese acceder ao mesmo premendo a seguinte ligazón: https://drive.google.com/drive/folders/1dX2c2JE_NJIP28t8Dh8hlUJVxwYzzKC4?usp=sharing