Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Na sala de profesorado do centro adicarase un taboleiro para expor as táboas dos obxectivos propostos neste plan dixital, nas que parecen detalladas as accións que se van levar a cabo, xunto co responsable e a temporalización das mesmas. O responsable de cada unha delas debe anotar na data prevista de fin da súa acción o estado da mesma: Realizada, aprazada ou pendente, así o equipo do plan dixital poderá valorar a realización das mesmas e propor accións correctoras se fose o caso. Unha vez ao mes revísarase a evolución do plan.
Obxectivo 1 e 2 : Realízase a solicitude de equipamento para profesorado e alumnado. Ao recibir unha resposta negativa por parte da administración o resto de accións quedan pendentes a excepción da acción AO1.3: Formar ao alumnado: uso equipo, maqueta Abalar e Aula Virtual que é realizada cos equipos dispoñibles no centro dentro da materia de Tecnoloxía e dixitalización.
O resto de obxectivos son aprazados debido a falta de equipamento para levalos a cabo.
As accións están aprazadas
As accións están aprazadas
Avaliación
Nos obxectivos do plan aparecen detalladas as accións que se van levar a cabo, xunta ca súa temporalización, polo que será necesario realizar:
-
dentro da avaliación procesual, unha avaliación mensual do desenvolvemento das mesmas. O equipo encargado do plan dixital xunta cas persoas responsables de cada acción analizarán o estado da execución da mesma, valorarán os resultados e, de ser o caso, proporán posibles modificacións das accións e posibles melloras.
-
como avaliación final, se contempla en cada obxectivo unha acción final de valoración, análise de resultados e proposta de mellora.
O Plan Dixital proposto para este curso era moi ambicioso, abarcando catro obxectivos.
A falta de resposta por parte da administración educativa aos dous primeiros obxectivos, falta de dotación de equipamento para alumando e profesorado, produce un desánimo no profesorado implicado. Tense o sentimento de que só se trata de cubrir papel, que non hai unha implicación real da administración que queira dar resposta as necesidades do centro. O que xunto ca gran cantidade de proxectos que se desenvolven no centro, que sobrecarga de horas de traballo ao profesorado, fai que o esforzo se dirixa a eses outros proxectos que si parecen aportar ao centro, polo que non se afrontan os seguintes obxectivos do plan dixital, quedando todos pendentes.
É necesario unha implicación da administración dotando ao centro das demandas feitas no plan dixital, doutro xeito é imposible levalo adiante.
Comunicación e difusión
O Plan dixital está dispoñible para toda a comunidade educativa na web do centro:
http://www.edu.xunta.gal/centros/iescarloscasares/node/636