Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
O equipo de Plan Dixital realizará alo menos unha xuntanza trimestral para seguimento e avaliación das liñas de acción e avaliación das liñas de traballo.
O mentor Adix do centro supervisará dúas veces ao trimestre a evolución do Plan Dixital para o seu seguimento e adaptación.
A persoa coordinadora do Plan Dixital realizará o seguimento do Plan Dixital empregando a ferramenta Educalidade para a súa avaliación e seguimento baixo a supervisión da persoa Directora do centro.
Obxectivo 1: Creación dun equipo de traballo: realizado
Obxectivo 1: Realización dunha enquisa para ver necesidades do profesorado: realizado
Obxectivo 2: Creación dun equipo de traballo. Realizado
Obxectivo 2: Realización dunha enquisa de recursos dixitais que demande o profesorado. Realizado.
Obxectivo 3: Creación equipo de traballo. Realizado.
Obxectivo 3: Realización de xuntanzas para conectar aprendizaxes. Realizado.
Obxectivo 1: Formación dos mestres en Croma. Realizado.
Obxectivo 3: Elaboración de productos dixitais. Realizado.
Obxectivo 3: Realización de xuntanzas para conectar aprendizaxes. Realizado.
Obxectivo 2: Elaborar un repositorio de recursos dixitais e darlle visibilidade. Realizado.
Obxectivo 3: Elaboración de productos dixitais. Realizado.
Obxectivo 3: Realización de xuntanzas para conectar aprendizaxes.Realizado.
Obxectivo 3: Visualización dos productos elaborados na web. Realizado.
Avaliación
O presente Plan Dixital de Centro ten que seguir un procedemento de seguimento ou de desenvolvemento dos obxectivos marcados para comprobar a consecución dos mesmos. Para ese fin, unha vez por trimestre indicarase a frecuencia das súas realizacións, o estado de execución das accións, a valoración dos resultados e as posibles modificacións ou propostas de mellora, de ser o caso. E tamén se levará a cabo unha avaliación final, valorando principalmente a consecución dos obxectivos e as propostas de mellora.
Serán indicadores significativos o grado de consecución dos obxectivos para poder facer os axustes e as melloras oportunas, dentro dos prazos previstos e das condicións de aplicación, e o informe de avaliación final do progreso incluirase na memoria anual do centro.
Tamén é preciso avaliar novamente e de xeito global a competencia dixital do centro, empregando novamente a ferramenta SELFIE. Esta avaliación sería ideal facela antes de rematar o curso académico, de xeito que permitise a súa revisión e actualización do PDC.
Pensamos que os obxectivos que se perseguían cando se elaborou o presente plan se acadaron nunha porcentaxe moi alta. O seguimento e a participación nas distintas accións por parte dos mestres foi maioritario. Case todos participaron na formación para mellorar a súa competencia dixital e moitos utilizaron na aula os recursos traballados para realizar productos dixitais. Trasladaron a práctica ao alumnado, facéndoos así partícipes e utilitarios destes recursos.
No vindeiro curso estrearemos aula de Polos Creativos que están agora, en xuño, habilitando con mobiliario e, entre outras ferramentas, novas tecnoloxías dixitais das que non dispoñemos o suficiente coñecemento (impresora 3D, robots...). O Plan dixital estará enfocado na formación, utilización e posta en práctica na aula destas novas máquinas. Haberá logo que coma neste ano crear un grupo de traballo a principios de curso, formarse nalgunha destas tecnoloxías e despois levar os coñecementos á aula para crear cos alumnos productos finais.
Comunicación e difusión
Enviouse un correo a todos os mestres do claustro e membros do consello escolar donde aparecen as instruccións para poder visualizar o Plan Dixital. Tamén está colgado o enlace na páxina web do centro para que toda a comunidade educativa o poida visualizar.