Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
Para levar a cabo o procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos teremos en conta
- Unha avaliación trimestral: No contexto da avaliación procesual a frecuencia da súarealización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- Unha avaliación o final do curso escolar: No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán,entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
O equipo do Plan Dixital reuniuse dúas veces para consensuar e coordinar as accións previstas para este trimestre. En xeral conseguimos levar a cabo a maioría delas e o resto están bastanta avanzadas. Quedou pendente o inventario de equipos como proxectores e PDIs. Tamén estamos á espera das instrucións da consellería para comezar coa formación dos mestres anotados no PFPP de Polos Creativos (6 en total) e da recepción de materiais. A coordinadora xa comezou en outubro a súa formación.
A dirección do centro ten solicitada con data do 20 de outubro unha charla informativa para o alumnado de 5º e 6º para previr o ciberacoso e o acoso escolar (polo momento sen resposta)
A aula virtual do do centro está sendo empregada principalmente polos cursos altos de primaria (4º, 5º e 6º)
Agardamos tamén resposta para a mellora da velocidade de internet.
Seguimos agardando a resposta dende Plan Director para a charla sobre ciberacoso dirixida ao alumnado de 5º e 6º.
No mes de marzo a dirección do centro solicitou un aumento da velocidade de internet xa que parace que a wifi vai lenta. Desde a asesoría abalar responden pedíndonos que elaboremos un plano do colexio marcando as zonas sen cobertura. Eu, como coordinadora, fago as comprobacións de cada zona empregando o velocímetro da xunta o 12 de marzo, elaboro o mapa e remítollo á dirección do centro con data de 22 de marzo para que o reenvíe á asesoría. Agardamos resposta. Queda feita unha plantilla para futuras comprobacións na que se inclúe o número de etiqueta de cada repetidor wifi das aulas que o teñen instalado no teito.
O profesorado inscrito no PFPP xa comezou a formación en Polos Creativos. Paralelamente, eu fago a miña propia formación como nova coordinadora. Dado que aínda non recibimos ningún material, decidimos mercar dous pequenos robots para comezar a facer actividades de programación cos rapaces.
Con data de 26 de abril realízase no cole a charla de para a prevención do ciberacoso por parte da Policía Nacional dirixida ao alumnado de 5º e 6º.
Remata o PFPP relativo a Polos Creativos para o grupo de traballo do centro, no que empezaron anotadas 8 mestras e finalizaron catro. A coordinadora queda a espera dunha última sesión para rematar a súa formación como nova coordinadora de Polos Creativos.
Avaliación
Para levar a cabo o procedemento de seguimento do desenvolvemento do plan e da consecución de obxectivos teremos en conta:
- Unha avaliación trimestral: no contexto da avaliación procesual a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao trimestre. Os aspectos a valorar incluirán o estado da execución das accións, a análise e valoración dos resultados e, de ser o caso, as posibles modificacións das accións e as propostas de mellora.
- Unha avaliación o final do curso escolar: No contexto da avaliación final a frecuencia da súa realización será como mínimo unha vez ao ano. Os aspectos a considerar incluirán, entre outros, a valoración do logro dos obxectivos e as propostas de mellora.
Comunicación e difusión
Publicación do Plan Dixital no apartado de TICs da páxina web do centro.