Plan do centro
Vixencia
Introdución
Contexto DAFO
Obxectivos
Seguimento
De xeito trimestral, realizarase un seguimento do desenvolvemento das accións propostas para acadar os obxectivos formulados no plan coa finalidade de valorar a evolución das mesmas de xeito mensual a coordinadora do Plan Dixital reunirase co mentor ADIX para valorar o seguimento das accións.
Tras esta valoración o equipo de dinamización do Plan Dixital adoptará, se fose necesario, as medidas oportunas para impulsar o correcto desenvolvemento das accións e/ou subsanar as deficiencias observadas na súa implementación.
O plan valorarase a final de curso avaliando os indicadores específicos de cada acción proposta para determinar se o obxectivo foi alcanzado e en que grao.
En base á análise dos indicadores elaborarase un informe final no que se recollerán os resultados, xunto cos aspectos positivos e negativos e as propostas de mellora para o vindeiro curso. Este informe formará parte da memoria do equipo de dinamización TIC e da memoria do centro.
-Desenvolvida unha reunión co mentor ADIX na data do 25 de setembro de 2023.
-Revisión do rexistro de asistencia á aula de informática. Obsérvase unha asistencia irregular por parte das distintas titorías.
-Creación e posta en funcionamento da Aula Dixital Móbil
-Solicitada a charla do Plan Director da Garda Civil e Policía Nacional sobre Novas Tecnoloxías e pendente de resposta.
-Actualizados todos os equipos da aula de informática e enviada a solicitude á uac para renovación de equipos.
-Creados todos os cursos na aula virtual do centro. Só unha parte do profesorado está empregando este recurso na actualidade.
-Creado o curso virtual na aula virtual sobre a formación en Polos Creativos aberta a todo o profesorado.
-Difúndense, de xeito sistemático a través do correo do colexio, todos os cursos de formación relacionados coa competencia dixital docente para o profesorado atopados no fprofe, no INTEF e nos plans de formación dos sindicatos.
- Instalación de equipamento novo para sala de mestres na data 25 de xaneiro de 2024.
- Desenvolvida unha reunión co mentor ADIX na data do 25 de xaneiro de 2024.
- Realizadas as dúas primeiras sesións do PFPP Polos Creativos con datas 24 de xaneiro e 5 de marzo.
- Realizada charla sobre protección de datos para o claustro con data 5 de marzo de 2024.
- Revisión do rexistro de asistencia á aula de informática. Ausencia de uso por parte da maioría das titorías.
- Revisión do rexistro de uso da aula dixital móbil. Aumento do uso da mesma por varias especialidades e titorías. Asencia de uso por parte da maioría das titorías.
- Inventariado e asignación das novas tablets aos ciclos segundo e terceiro.
- Asistencia as 2 sesións de formación técnica de uso da cortadora láser por parte do PFPP Polos Creativos realizada no CFR Vigo con datas 8 e 15 de abril.
- Asistencia por parte do coordinador a dúas sesións de formación técnica sobre cortadora láser, radio, plotter de corte e impresora 3D no CFR Vigo con datas 19 e 20 de maio.
- Realizadas 2 sesións de formación de grupo do PFPP Polos Creativos para a organización, planificación e estruturación do proxecto, con datas 22 e 27 de maio.
- Revisión do rexistro da aula dixital móbil e a aula de informática.
- Desenvolvida unha reunión co mentor ADIX na data do 23 de maio de 2024.
- Actualización de programas do equipamento da sala de profesores a día 03-06-24.
Avaliación
-Non se acadaron na súa totalidade os obxectivos propostos no plan. A maioría foron acadados agás dous que se desenvolveron parcialmente, segundo o indicador, a pesar de terse realizado todas as accións no tempo e da forma previstos.
-Obsérvase unha menor utilización da Aula Virtual do centro quedando limitada as especialidades de inglés e música. Probablemente porque as titorías optan polo emprego das plataformas asociadas aos libros de texto das distintas editoriais.
-A aula de informática e ADM tiveron un uso irregular, percibíndose a ausencia de uso por parte de varios grupos. Debido a que non se achegan motivos que dificulten o seu emprego, é posible que non se estea integrando o uso destes recursos do centro na programación de aula destes grupos.
-Considérase interesante seguir difundindo entre o profesorado, a través do equipo directivo, as distintas actividades de formación sobre competencia dixital docente.
-Neste curso prestouse especial atención a todo o protocolo de protección de datos e tratamento da imaxe, realizando cambios substanciais no referente á publicación e acceso a fotografías e videos.
- Potenciar o desenvolvemento das capacidades dixitais do alumnado a través do uso regular da aula de informática e da ADM, así como iniciar o deseño dun plan de traballo progresivo que integre o proxecto de Polos Creativos que previsiblemente se implementará nos centros a curto plazo.
- Continuar coa divulgación de actividades de formación sobre competencia dixital do profesorado para facilitar o coñecemento das posibles actividades.
- Considérase necesario o reemplazo progresivo do equipamento da aula de informática para garantir unha boa accesibilidade as ferramentas tecnolóxicas por parte do alumnado.
- Ante a futura chegada de equipamento relativo a Polos Creativos, e tendo en conta a pouca formación recibida no grupo de traballo, considérase interesante a procura de formación dirixida ao mesmo.
Comunicación e difusión
Comunicación e difusión
Unha vez aprobado polo Consello Escolar, oído o claustro, este plan dixital será publicado e difundido a través da páxina web do centro.
Así mesmo, o profesorado tamén terá acceso ao mesmo a través do curso da aula virtual creado para aloxar todos os documentos de centro.